בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ההצלחה של צ'רלי שין בטוויטר מקפיצה את שווי החברה ליותר מ-10 מיליארד ד'

שין מקדם בטוויטר מותגים תמורת 50 אלף דולר לציוץ - ושבר שיא מהירות בגיוס עוקבים

תגובות

>> השחקן צ'רלי שין הזכיר את המילה "מנצח" יותר מ-12 פעמים בציוצים, מאז פתח חשבון טוויטר ב-1 במארס. אולי מדובר במנטרה מוזרה, בהתחשב בסקנדלים שמילאו את חייו והראיונות המוזרים שהעניק. אבל האיש, שטוען שהוא מכשף שבעורקיו זורם דם טיגריסים, אכן "מנצח" בטוויטר. הוא משך מיליון עוקבים ב-25 שעות, ובכך שבר את שיא המהירות להגעה לרף זה והביס ידועני טוויטר כמו אשטון קוצ'ר וליידי גאגא.

נכון ליום חמישי בבוקר היו לשין 2.45 מיליון עוקבים. אנליסט בוודבוש סקיורט, לו קרנר, טוען כי הפופולריות של שין תורמת לשוויו הגבוה של אתר המיקרו-בלוגינג.

בדו"ח חדש השווה קרנר את הציוצים של שין ל"לייזי סאנדיי", קליפ וידיאו מ"סאטרדיי נייט לייב" שעלה ליו-טיוב ב-2005 והתפשט ויראלית עם 2 מיליון צפיות בשבוע. "לייזי סאנדיי הזניק את יו-טיוב לאור הזרקורים ולאחר עשרה חודשים, רכשה גוגל את יו-טיוב עבור 1.65 מיליארד דולר", כתב.

הצלחתו של שין, לפי קרנר, ממחישה כיצד יכולים גורמים, כולל תאגידים, למנף את הפלטפורמה של טוויטר לבנות קהל אדוק: "בנקודה זו טוויטר צריכה להיות שווה יותר מ-10 מיליארד דולר. אם הם יימכרו, הם צריכים לקבל יותר", אמר בריאיון ל"דילבוק" של "ניו יורק טיימס" ביום רביעי.

משקיע אחד, כריס סאקה, קנה מניות פרטיות של טוויטר בשווי 400 מיליון דולר באמצעות הקרן שלו בחודשים האחרונים, לפי שווי של 4.2-4.5 מיליארד דולר (ג'יי.פי מורגן צ'ייס הוא משקיע גדול בקרן של סאקה). השווי של טוויטר הוערך ב-3.7 מיליארד דולר בדצמבר, בסבב הגיוס האחרון. ואולם, ביז סטון, אחד ממייסדי טוויטר, אמר לרויטרס בשבוע שעבר כי אין תוכניות להנפקה ציבורית בקרוב.

עבור שין, טוויטר נהפך למקפצה רווחית מאוד. באמתעות Ad.ly, שירות שיווק שמחבר בין ידוענים לבין מותגים, שין מוכר חסויות דרך הודעות טוויטר. התעריף הנוכחי שלו, לפי דו"ח האנליסט, הוא יותר מ-50 אלף דולר.

"זה ממש בשלב עוברי, אבל המשווקים אוהבים את טוויטר. יש לזה עוצמה רבה", אמר קרנר לדילבוק.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו