בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ההתייעלות שיפרה את התוצאות של HOT ב-2010

החברה סיכמה את 2010 עם הכנסות של 3.2 מיליארד שקל, עלייה של 4% לעומת 2009. שכרו השנתי של מנכ"ל HOT הסתכם ב-7.5 מיליון ש'

תגובות

>> חברת הכבלים HOT דיווחה אתמול על תוצאותיה לרבעון הרביעי של 2010 ולשנה כולה. החברה רשמה שיפורים קלים במרבית הפרמטרים. ההכנסות הסתכמו ב-3.2 מיליארד שקל ב-2010 - עלייה של 4% ביחס ל-2009

הרווח התפעולי עלה ב-6% ל-291 מיליון שקל. החברה דיווחה על רווח נקי של 106 מיליון שקל - זינוק של 24% לעומת 2009. ה-EBITDA הסתכמה ב-1.2 מיליארד שקל, 37% מהמחזור. חלק ניכר מהשיפור בדו"ח נובע מירידה משמעותית של 11% בפחת שרשמה החברה ל-663 מיליון שקל.

תזרים מזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ב-1.1 מיליארד שקל - שיפור של 20% ביחס ל-2009. התזרים הפנוי לאחר השקעות הסתכם ב-462 מיליון שקל, שיפור של 103% ביחס ל-2009. עודף התזרים שימש לפירעון אשראי בנקאי, והביא את יחס החוב ל-EBITDA ל-2.0, בהשוואה ל-2.6 ב-2009.

HOT דיווחה על עלייה של 4% בהכנסות הרבעון הרביעי של 2010 לעומת הרבעון המקביל ב-2009 ל-828 מיליון שקל. הרווח התפעולי ברבעון הרביעי הסתכם ב-100 מיליון שקל, לעומת 73 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2009. הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-46 מיליון שקל, עלייה של 3 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל. HOT דיווחה על EBITDA רבעונית של 298 מיליון שקל, שיפור של 5% לעומת הרבעון הרביעי ב-2009. שיעור ה-EBITDA מההכנסות הסתכם ב-36%.

עוד עולה מהנתונים כי HOT חוזרת לגייס לקוחות טלוויזיה. החברה הודיעה על 891 אלף מנויים, עלייה של 1,500 מנויים לעומת הרבעון הקודם. לאורך השנה הפסידה החברה 17 אלף מנויים, רובם אנלוגיים. באינטרנט יש לחברה 752 אלף מנויים - גיוס רבעוני של 12 אלף לקוחות. בטלפון יש לחברה 610 אלף מנויים - גיוס רבעוני של 16 אלף לקוחות.

שכרו השנתי של מנכ"ל HOT, הרצל עוזר, הסתכם ב-7.5 מיליון שקל, כשרכיב המשכורת בו הוא 1.9 מיליון שקל, רכיב הבונוס הוא 1.3 מיליון שקל ותוכנית האופציות מסתכמת ב-4.1 מיליון שקל. אחריו בטבלת השכר מצויה עמליה זרקא, סמנכ"לית משאבי אנוש, עם שכר שנתי של 3.1 מיליון שקל, ושכר כמעט זהה ליורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן והרגולציה בחברה. ישראל לדרברג, סמנכ"ל הכספים של HOT, נהנה משכר שנתי של 2.9 מיליון שקל. יו"ר HOT, דקסטר גואי, קיבל 496 אלף שקל ב-2010 בעבור שני ימי עבודה בשבוע.

אורי ליכט מאי.בי.אי הגיב אתמול לדו"חות HOT וציין: "מעניין לראות את הפוטנציאל בתחום האינטרנט בחברה. בעוד בזק הצליחה להגדיל את ההכנסה הממוצעת למשתמש ב-8 שקלים ב-2010, הצליחה HOT להציג גידול של 4 שקלים בלבד. הפער בין ההכנסה של בזק מאינטרנט להכנסה של HOT מאינטרנט מסתכמת כבר ב-25 שקל למנוי. המשמעות הזאת היא אדירה. כל שקל ב-ARPU (הכנסה ממוצעת למשתמש) בעבור HOT משמעותו 9.3 מיליון שקל בשנה. 25 שקל משמעותם 230 מיליון שקל של הכנסות שיכולות לרדת עד השורה התחתונה. סיפור דומה מתרחש גם ב-yes, שנמצאת בנחיתות מול HOT ומציגה ARPU של 230 שקל בחודש, מול ARPU של 210 שקל בחודש בחברת הכבלים".




תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו