בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

חנות האפליקציות של גוגל סוגרת פערים מול זו של אפל

חנות היישומים של גוגל מצמצמת פערים לעומת אפל, השולטת בשוק ? מנוע החיפוש גם יאפשר לחסום תוצאות של אתרים שאתם לא אוהבים ? פורסקוור חתמה חוזה גדול עם אמריקן אקספרס, ומשרד פרסום ששלח טוויט אחד יותר מדי איבד את התקציב

תגובות

כך אפשר להפוך לקוחות לא מרוצים לשגרירים של מותגים

>> תשומת לב זה כל הסיפור. מחקר מצא ש-68% מהלקוחות שהביעו אי שביעות רצון בסוף 2010 קיבלו פניות מהמותגים שעליהם התלוננו - ו-85% מתוכם שינו את גישתם כלפי המותג בעקבות הפנייה.

(Marketing Charts, 8/3/11)

גוגל מאפשרת לחסום אתרים בתוצאות החיפוש

>> גוגל החלה לאפשר למשתמשים להסיר מתוצאות החיפוש באופן קבוע כל אתר שיבחרו. מטרתה היא כנראה להגביר את הלחץ על "חוות תוכן" - חברות המתמחות ביצירת תכנים באיכות נמוכה - אם כי הגולשים עשויים לחסום גם אתרים לגיטימיים, ואף כאלה שהם לקוחות של גוגל.

(Ryan Kim, GigaOM, 10/3/11)

חוזה משמעותי לפורסקוור עם אמריקן אקספרס

<< ענקית כרטיסי האשראי אמריקן אקספרס חתמה על הסכם עם פורסקוור לקמפיינים מבוססי-מיקום, שאמריקן אקספרס מקווה שיחבר אותה לקהלים צעירים. הקמפיין הראשון יושק באירועי SXSW, ויאפשר למנויי פורסקוור שהם לקוחות אמריקן אקספרס להזין את מספר כרטיס האשראי שלהם - ולקבל הנחות אצל השותפים של אמריקן אקספרס ופורסקוור.

(Shayndi Raice and Robin Sidel, Wall Street Journal, 4/3/11)

גוגל סוגרת פערים מול חנות היישומים של אפל

>> למי שעדיין חושב שהשליטה של אפל בהפצת יישומים תישמר לאורך זמן, הנה הנתונים הבאים: בין יוני 2009 למארס 2011 קטן הפער בין מספר היישומים אצל אפל לעומת אלה של אנדרואיד, מכ-50 אלף לעומת כ-5,000 - לכ-350 אלף לעומת כ-250 אלף.

(Jay Yarow and Kamelia Angelova, Business Insider, 4/3/11)

למי טוב קמפיין מבוסס-מיקום

>> קמפיינים מבוססי-מיקום מכילים את הריגוש הנובע מכך שאלפי אנשים מתרוצצים ומתקשרים עם מותגים בזמן אמיתי. אבל כדי שיהיו יעילים, הם חייבים לעמוד בכמה קריטריונים, כותבת יועצת השיווק קתרין קוגל. למשל: האם חוויית המיקום רלוונטית למוצר ולצרכנים, מהי אסטרטגיית המדידה, והאם מנהל המותג מבין היטב את סוגיות הפרטיות.

(Kathryn Koegel, Advertising Age, 8/3/11)

טעות הטוויטר שעלתה למשרד הפרסום בפיטורים

>> כחודש אחרי הטוויט האומלל של משווקת האופנה קנת' קול, דבר דומה קרה ליצרנית הרכב קרייזלר, שהוציאה את הטוויט הבא: "I find it ironic that Detroit is known as the motor city, and yet no one here knows how to fucking drive" ("נראה לי אירוני שדטרויט ידועה כעיר הרכב, אבל אף אחד פה לא יודע לנהוג"). התוצאה: פיטורים של משרד הפרסום של קרייזלר למדיה חברתית, New Media Strategies.

(Zachary Rodgers, ClickZ, 10/3/11)

טבלת הווידאו הוויראלי של AdAge

אולד נייבי משלבת את Shazam בקמפיין מוסיקלי

>> הנה קמפיין שווידאו אינו המרכיב היחיד שלו. הסרטון מציג קליפ מוסיקלי שמציג את הקולקציה של משווקת האופנה אולד נייבי, אבל גם מעודד את הצופים "לקלוט" אותו באמצעות אפליקציית Shazam, המאפשרת לזהות שירים המתנגנים ברקע ודרכו לקבל עוד מידע - וגם הטבות.

(Thomas Pardee, Advertising Age, 10/3/11)

שיחת היום

הסרטונים הוויראליים הנצפים ביותר השבוע

1

אולד נייבי מעודד את הגולשים לתקשר בווידיאו וסוחף אותם. 1.91 מיליון צפיות בשבוע. שם הסרטון: Old Navy Records

2

פולקסוואגן שורדת בראשות הטבלה מאז הסופרבול. 1.54 מיליון צפיות השבוע. שם הסרטון: The Force

3

הגבר המסוקס של אולד ספייס ממשיך לעשות גלים עם 1.24 מיליון צפיות. שם הסרטון: Old Spice Man is Back

4

קמפיין אייפד 2 מגיע לטבלאות הבאזז של הויידיאו הוויראלי. 1.17 מיליון צפיות השבוע. שם הסרטון: Introducing iPad 2

5

חיות וילדים גונבים את ההצגה, בעיקר בווידיאו ויראלי. קרוונדייל, 1.11 מיליון צפיות. שם הסרטון: Cats with Thumbs

מקור: AdAge





תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו