בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פפסיקו ושטראוס יקימו חברה משותפת בתחום הסלטים והמטבלים

תגובות

>> הקמת חברת הסלטים סברה היתה ההצלחה הגדולה ביותר של שטראוס, מאז מוזגה עם עלית ב-2004. הצלחתה של סברה לטאטא משוק הסלטים האתניים בארה"ב את Athenos מקבוצת קראפט גרמה לקבוצת פפסיקו, יריבתה הגדולה של קראפט בשוק האמריקאי, לרכוש 50% ממניותיה של סברה בדצמבר 2007 תמורת 45 מיליון דולר.

מאז השקעתה של פפסיקו, הפכה סברה לחברה הדומיננטית בשוק הסלטים בארה"ב עם נתח של 50% (48.6% בממוצע ברבעון הרביעי של 2010), ומכירותיה צמחו ב-45% ב-2010 והסתכמו ב-159 מיליון דולר. פפסיקו ושטראוס ינסו למנף את השותפות הפורייה ביניהן לנוכחות גלובלית בשוק הסלטים, הממרחים והמטבלים הטריים באמצעות חברה משותפת בבעלות שווה שבראשה יעמוד גיורא בר דעה שכיהן עד כה כמנכ"ל שטראוס צפון אמריקה.

מנכ"ל שטראוס, גדי לסין, אמר אתמול כי פפסיקו קבעה כיעד לפתח פעילות של מזון המזוהה עם בריאות בהיקף של 30 מיליארד דולר לשנה, והזכיר כי כחלק ממדיניות זו רכשה את Dann-Bill-Wimm תמורת 3.8 מיליארד דולר בדצמבר 2010. לדבריו, העובדה שפפסיקו החליטה לבסס את פעילותה הגלובלית בתחום הסלטים והמטבלים על הידע והטכנולוגיה של סברה ולהעמיד בראשה את בר דעה, מצביעה על הבעת אמון ביכולות של קבוצת שטראוס. לסין הוסיף כי החברה המשותפת תשקול בכל אחד מהשווקים הרלוונטיים הקמת פעילות או רכישת חברה, אך סירב למסור יעדים כמותיים או איכותיים של החברה המשותפת, ואמר כי האסטרטגיה שלה תוצג בחודשים הבאים.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו