בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הקמפיין הבועט של משרד התיירות

תגובות

תחת הסיסמה "תיירות - מנוע הצמיחה של ישראל" יוצא השבוע משרד התיירות בקמפיין פרסומי רחב בישראל, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית. מטרת מסע הפרסום היא שיפור התדמית של מקצועות התיירות וגיוס עובדים חדשים לענף. באופן מפתיע משתתפים בקמפיין, המופק בעלות של כ-4 מיליון שקל, פרשן הספורט יורם ארבל והכדורגלן לשעבר אייל ברקוביץ'. ב-2010, שנת שיא בתיירות, ביקרו בישראל 3.45 מיליון תיירים והועסקו בענף כ-160 אלף עובדים.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו