בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

דירוג ברנד פייננס: גוגל היא המותג החזק בעולם

שווי המותג גוגל הוערך ב-44.3 מיליארד דולר; אפל דורגה במקום השמיני עם שווי מוערך של 29.5 מיליארד דולר

תגובות

>> ענקית האינטרנט גוגל ניצבה בראש הדירוג השנתי של 500 המותגים המובילים בעולם, שפירסמה חברת הייעוץ ברנד פייננס. שווי המותג גוגל הוערך ב-44.3 מיליארד דולר, לפני המותג מיקרוסופט, שדורג במקום השני עם שווי מוערך של 42.8 מיליארד דולר.

במקום השלישי דורגה ענקית הקמעונות האמריקאת וול מארט, עם שווי מותג מוערך של 36.2 מיליארד דולר; ואחריה ענקית המחשוב יבמ, עם שווי מוערך של 36.15 מיליארד דולר. וודאפון הבריטית, חברת הסלולר הגדולה ביותר בעולם, היא החברה הלא אמריקאית היחידה בחמישיה הפותחת עם שווי מותג של 30.7 מיליארד דולר. ענק הבנקאות הבריטי HSBC נדחק החוצה מהעשירייה הפותחת.

חברת מוצרי האלקטרוניקה אפל, שהשיקה באחרונה את מחשב הטאבלט אייפד 2, דורגה במקום שמיני ברשימה עם שווי מותג מוערך של 29.5 מיליארד דולר. פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, נכנסה בראשונה לרשימת 500 המותגים המובילים בעולם, עם שווי מותג מוערך של 3.7 מיליארד דולר, שהציב אותה במקום 285 ברשימה.

קוקה קולה, יצרנית המשקאות הקלים הגדולה בעולם, צנחה למקום 16 לעומת המקום השלישי ב-2010, לאחר שהערכת שווי המותג שלה צנחה ב-9 מיליארד דולר, לרמה של 25.8 מיליארד דולר.

חברת הנפט הבריטית BP צנחה ב-53 מקומות למקום 104, והשווי המוערך של המותג שלה נחתך ב3.4- מיליארד דולר, בעקבות אסון דליפת הנפט במפרץ מקסיקו שהתרחש ב-2010. נוקיה הפינית, יצרנית מכשירי הסלולר הגדולה בעולם, רשמה את הנפילה החדה ביותר בדירוג לעומת 2010, לאחר שצנחה למקום 94 לעומת מקום 21 בשנה שעברה.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו