בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תלונה: נוסע התערטל בטיסה, הצוות הסיר מעליו אחריות

נוסעת שנפגעה התלוננה בפני מנכ"ל החברה על טיפול כושל ואי מתן פיצוי הולם; אל על: מצטערים על עגמת הנפש. הצענו שובר תשלום בסך 200 דולר

תגובות

נוסע בריטי בטיסת אל על מנתב"ג ללונדון התערטל ועינג את עצמו בפרהסיה. אם ובתה בת ה-14 שישבו בסמוך, הזעיקו את אנשי צוות האוויר אשר היו גם הם עדים למעשה. עם הנחיתה, המתינו שוטרים לנוסע והוא נלקח לחקירה. האם ובתה עוכבו על מנת למסור עדות על האירוע - כך נודע היום (ראשון) ל"הארץ".

הנוסעת פנתה בשבוע שעבר למנכ"ל חברת אל על, אליעזר שקדי, והתלוננה על מה שהגדירה כטיפול כושל של החברה במקרה החמור, יחס החברה כלפיה וכלפי בתה ועל אי מתן פיצוי ראוי והולם מצד החברה, בעיניה.

"איימו לעצור אותי אם לא אגיש תלונה"

האם, שביקשה שלא להיחשף בגלל בתה הקטינה (הפרטים המלאים שמורים במערכת), התלוננה כי "בהגיענו ללונדון, הזמין הקברניט את המשטרה על מנת שתוריד את הנוסע מהמטוס. צוות הדיילים בחר להפנות את המשטרה אלי ולאחר ויכוח פומבי בו טענתי שאין זה מתפקידי להגיש תלונה, אלא זה תפקידו של הצוות אשר היה עד לאירוע, נאלצנו בתי ואני להתלוות לשוטרים". לדברי האם, "עוכבנו על ידי השוטר במשך יותר מחצי שעה, כשהוא מאיים לעצור אותי אם לא אגיש תלונה. הוא אף ניסה לראיין את בתי ללא רשותי וטען שאיני אם טובה כיוון שאיני מגישה תלונה נגד מי שהתנכל לבתי - כאשר כל זה מתרחש בנוכחות בתי הקטינה", המשיכה האם.

"ציפיתי כי בשובי לארץ יחכה לי מכתב התנצלות מחברת אל על ופיצוי על הטראומה שעברנו בתי ואני. בנוסף, שתהיה התעניינות של חברת אל על לגבי ההתרחשויות מנקודת מבטי כנוסעת על מנת למנוע מקרים כאלה בעתיד ולשפר את הטיפול בלקוחות במצבים כאלה". האם הדגישה כי לא הביעה את הסכמתה להיות שותפה להגשת התלונה במשטרה אך אולצה לעשות כן.

"החברה לא לקחה אחריות על החוויה האיומה"

האם צירפה בתלונתה למנכ"ל החברה את התשובות שקיבלה ממחלקת קשרי הלקוחות לאחר פנייתה אליהם בנושא. בתשובות הביעה חברת אל על צער הן על "אי הנוחות שחשתם את ובתך, בעת האירוע" והן "אם חשת פגועה בדרך כלשהי מטיפולה של המשטרה המקומית בעניין". אל על הציעה לאם ולבתה, שני שוברי הנחה על סך 100 דולר לטיסות החברה בעתיד.

לטענת האם, "תשובתה של מחלקת קשרי לקוחות תואמת יותר סיטואציה של קפה שנישפך על נוסע. מאה דולר לכרטיס עתידי לטיסת אל על שאין בתוכניותי לבצע, הינו לעג לרש ואינו מהווה פיצוי כלשהו על החוויה המזעזעת שעברנו כלקוחות חברת אל על, בדרכנו לחופשה משפחית". עוד הוסיפה האם כי "מעל הכל אני מצרה על חוסר יכולתה של חברת אל על לטפל במצבים חריגים ואי לקיחת אחריות על חוויה איומה שעבר הנוסע - אפילו אם לדעתכם אינכם אחראים מבחינה משפטית על האירועים במהלך הטיסה ואחריה".

מחברת אל על נמסר כי אין בכוונתם להגיב מעבר למה שנכתב בתשובת היחידה לקשרי לקוחות לנוסעת.



חברת אל על הביעה צער על אי הנוחות שנגרם לנוסעות



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו