בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שילב תתמקד בנשים הרות ובתינוקות בהשקעה של 15 מיליון שקל

תגובות

>> רשת שילב משיקה מהלך אסטרטגי בהשקעה של כ-15 מיליון שקל, שיתמקד באשה ההרה ובשנת חייו הראשונה של התינוק. 7 מיליון שקל מהסכום יושקעו בקמפיין פרסום תדמיתי מלווה. כחלק מהמהלך תשיק הרשת את ג'ינסי, מותג ג'ינס רך לפעוטות ומועדון לקוחות לנשים הרות. הרשת הודיעה גם על תחילת שיווקו של "בייבי קינג קויל שילב", מזרן ייחודי לתינוק שפיתחה עם חברת קינג קויל.

מנכ"לית שילב, ענת לוין: "ההתמקדות ברגע היציאה מבית החולים והחיבור לעולם שבו תופס הג'ינס מקום מרכזי בעולמנו הביא אותנו ליצירת קונצפט ייחודי בעולם - יצירת מותג ג'ינס לתינוקות. קולקציית בגדי הג'ינס ניתנת ללבישה מיום הלידה, בזכות פיתוח ייחודי של בדים המותאמים לרך הנולד".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו