בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כמה שווה ציוץ של סלב? יחסי ציבור ברשתות חברתיות צוברים תאוצה

כיצד מקדמות חברות יחסי ציבור את נוכחותן במדיה חברתית? מגייסות עובדים בעלי ניסיון בתחום ומדריכות לקוחות ? מה עושים בעלי סמארטפונים באינטרנט? משווים מחירים תוך כדי קנייה ? והאם ההשקעה בטוויטים של סלבריטאים משתלמת?

תגובות

השוואת מחירים: פעילות הקניות המובילה של בעלי טלפונים חכמים

>> השוואת מחירים היא הפעילות המובילה אצל בעלי טלפונים חכמים בארה"ב - כך עולה מסקר שנערך בקרב 1,400 איש בני 18 ומעלה, שהשתמשו בטלפונים החכמים שלהם בעת ביצוע קניות על ידי Chadwick Martin Bailey ו-iModerate Research Technologies. במקום השני היתה מציאת חנות בקרבת מקום, במקום השלישי היה חיפוש אחר הנחות ובמקום האחרון: ביצוע רכישה.

25.3.11 ,eMarketer

האם טוויטים פרסומיים של סלבריטאים משתלמים?

>> ההערצה יחד עם כמויות גדולות של עוקבים בטוויטר משכו לסלבריטאים - בעיקר כוכבי בידור וספורט - מפרסמים שהיו מוכנים לשלם להם כסף על מנת שישלבו את המסרים הפרסומים שלהם בטוויטים שהם משגרים. אבל לדברי המדען הראשי של יאהו, ייתכן שהמפרסמים היו מצליחים לקבל תשואה טובה יותר לו השקיעו את הכסף בכמה "משפיעים רגילים" בטוויטר.

22.3.11 ,Anna Maria Virzi, ClickZ

חברות יחסי ציבור מגדילות את ההכנסות ממדיה חברתית

>> בעוד שב-2010 עלה שיעורן של פירמות יחסי הציבור שדיווחו על כך שחלקן של הכנסותיהן מפעילות במדיה חברתית עלה על 15% מסך הכנסותיהן השנתיות ל-28% מכלל החברות, ב-2011 שיעור זה קפץ כבר ל-40%. כך עולה מסקר שנערך על ידי Transworld Advertising Agency Network ו-Worldcom Public Relations Group, בקרב 25 פירמות יחסי ציבור בארה"ב.

21.3.11 ,eMarketer

החיפוש הישיר החדש של יאהו ופרסום הווידיאו החדש של גוגל

>> כמה חודשים לאחרי שגוגל השיקה לראשונה מנגנון המאפשר לצפות בתוצאות החיפוש תוך כדי ההקלדה בחלון החיפוש, Google Instant, יאהו השיקה מנגנון משלה, הקרוי Search Direct.

גוגל השיקה פורמט חדש של פרסום, באמצעות קטעי וידיאו בתוך מנוע החיפוש שלה. הפורמט, "Media Ads", מאפשר למפרסמים לשלב Thumbnail וסביבו מעט טקסט. הקלקה על ה-Thumbnail מגדילה את חלון הצפייה ודוחקת את חלקו התחתון של עמוד תוצאות החיפוש. הפורמט ממוקד בצרכים של חברות מדיה, כגון אולפני סרטים.

,Leena Rao, TechCrunch, 24.3.11 Jack Marshall, ClickZ, 23.3.11

כך תבנו את השגרירות שלכם במדיה החברתית

>> "אם האתר שלי הוא הבית שלי, אז הנוכחות שלי במדיה חברתית היא השגרירות שלי - הדרך שלי להיות בקשר עם 'ארצות רחוקות'", קובע ד"ר פיט מאיירס. מצויד בתובנה הזו, מאיירס גיבש שישה כללים ליצירת שגרירויות כאלה, בהם: הכריזו על עצמאות, היו מדינה דיגיטלית ריבונית, וכבדו את המקומיים - הגולשים שמגיעים לשגרירויות שלכם.

23.3.11 ,Dr. Peter J. Meyers, SEOmoz

טבלת הווידאו הוויראלי של AdAge

סרטון ויראלי מנצח - לזכוכית?

>> קורנינג, החברה הגדולה בעולם לייצור מוצרים שנראה שהקשר ביניהם להיי-טק ועתידנות נראה מרוחק - זכוכית וקרמיקה, ייצרה סרטון ארוך יחסית (5:33 דקות) שמראה איך בכל זאת זכוכיות חדשניות יכולות להיות מלהיבות ועד כמה הן יכולות להשתלב בכל ההיבטים של חיי היומיום. כמות הצפיות בסרטון שלה בשבוע שהסתיים ב-24 במארס, 6.3 מיליון, הספיק לא רק להזניק אותה מיד למקום הראשון - כי אם גם לשבור שיא.

24.3.11 Michael Learmonth, Advertising Age

שיחת היום

הסרטונים הוויראליים הנצפים ביותר השבוע

1

כיצד ייראו חיינו מוקפים זכוכית ממוחשבת המגיבה למגע? קמפיין של חברת קורנינג ממחיש זאת. 6.3 מיליון צפיות השבוע. שם הסרטון: A Day Made of Glass

2

קמפיין של אדידס, בכיכובה של הזמרת קייטי פרי, וספורטאים בינלאומיים רבים סוחף את הגולשים עם 3.1 מיליון צפיות בשבוע. שם הסרטון: All In

3

הקמפיין הוויראלי של המים בטעמים של סמארט-ווטר, שבו מככבת ג'ניפר אניסטון ממשיך לייצר עניין, עם 1.8 מיליון צפיות. שם הסרטון: Jen Aniston Goes Viral

4

רקדנית המשקה Sun Drop מצליחה בסרטון פשוט יחסית לייצר עניין. 1.2 מיליון צפיות בשבוע. שם הסרטון: Drop It

5

הגבר המסוקס של אולד ספייס לא יורד מטבלאות הדירוגים של הצפייה הוויראלית. כמיליון צפיות השבוע. שם הסרטון: Old Spice Man is Back

מקור: AdAge



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו