בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לאומי פתחו חשבון אצל יוני בלוך

תגובות

השבוע השיק מקאן דיגיטל מקבוצת מקאן אריקסון קמפיין אינטראקטיבי למוצרי ההלוואות של בנק לאומי. הקמפיין החדש מבוסס על הפלטפורמה הדיגיטלית שפיתחה חברת הסטארט-אפ אינטרלוד של המוסיקאי יוני בלוך ושל היזם ברק פלדמן, המאפשרת לצופים להשפיע על המשך עלילת הפרסומת באמצעות הפניה לאתר ייעודי. עד כה רשם האתר יותר מ-10,000 כניסות.

לרגל המהלך התכנסו בכירי מערך השיווק של לאומי באולם הקולנוע הפרטי של מקאן אריקסון כדי לצפות יחדיו בפרסומת האינטראקטיבית. יו"ר ובעלי מקאן, אילן שילוח, ומנכ"ל משרד הפרסום, איריס בק, ניגשו בתום ההקרנה לתמר יסעור ואבירם כהן ואיחלו להם אישית הצלחה בתפקידיהם החדשים בקבוצת לאומי. מנכ"ל מקאן דיגיטל, עופר עובד, אמר כי לאומי הוא "לקוח מתקדם ויצירתי, ולשמחתי יש לנו לא מעט לקוחות כאלה".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו