בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ארמוזה: "יש לנו ציפיות שהחיבור עם NBC יביא את הפורמטים הישראליים למקומות חדשים"

בשבוע הבא יינחתו בקאן שבצרפת נציגי כל גופי השידור המרכזיים בישראל, שינסו לעניין את שאר העולם בפורמטים מקומיים ויצודו תוכניות שעשויות להתחבב על הצופה הישראלי

תגובות

>> "תחום המדיה משתנה, ברור שאנו במהפכה, אך השוק שמרני ולכן דברים קורים לאט", כך אומר נדב פלטי, מנכ"ל ומבעלי דורי מדיה. פלטי, כמו רבים בשוק המדיה, ימריא בימים הקרובים לקאן, כדי להשתתף במיפ - שוק הטלוויזיה הגדול שמתקיים פעמיים בשנה.

פלטי מעריך כי לא צפויה לצאת בשורה גדולה חדשה מהשוק הקרוב, שיתקיים בשבוע הבא. הוא מסביר כי "כולם רואים מה שנטפליקס ו-hulu עושות בארה"ב. זה משנה את כל השוק כי צריכת התוכן נעשית דרך האינטרנט".

מדורי מדיה יגיעו כעשרה אנשים. הם קבעו 250 פגישות כדי לרכוש תוכן לערוצים שלהם ב-HOT (סדרות וסרטים), לערוצי הטלנובלות שלהם (ויוה וויוה פלוס) ועוד, וכן למכור תכנים.

בצד המכירתי, מקווה דורי מדיה שהסדרה "החולמים" (דיגרס), ופורמט "מגודלים" (יומן) יוכלו להימכר השנה, והחברה מתכוונת לשווק סדרות אלה בשילוט חוצות גדול. סדרות נוספות הן "אהבה ראשונה", שעסקה בעניינה אמורה להיחתם עם חברה רוסית, עונות שנייה ושלישית של דרמת הערפדים "חצויה".

נציג קבוע נוסף במיפ הוא אבי ארמוזה, בעלי חברת ארמוזה פורמטס. ארמוזה יגיע למיפ עם שמונה אנשים, ושכר ביתן גדול מבעבר ובמיקום עדיף. הג'וקר הגדול שהוא מחזיק הוא פורמט לעוף על המיליון, של ערוץ 10, שנרכש על ידי רשת הענק האמריקאית אן.בי.סי.

לדברי ארמוזה, "להגיע לשוק לאחר עסקת שידור עם NBC מבחינתנו זו פלטפורמה חזקה מאוד - ממש קפיצת מדרגה. יש לנו ציפיות שהחיבור עם אן.בי.סי יביא את הפורמטים הישראליים למקומות שעדיין לא הגיעו אליהם". בין התוכניות שארמוזה ישווק במיפ: לעוף על המיליון כאמור, "בטבעת זו" של ערוץ 10, ו-TLV של HOT.

חברות ישראליות אחרות מגיעות בעיקר על תקן רוכשות, כשהן משאירות לאחרים את עבודת ההפצה. מ-HOT ייסעו סמנכ"ל התוכן והרגולציה יורם מוקדי, מנהלת רכש התוכן סימון הסלברג, מנהל הערוצים רון הרמלין ומנהלת הפיתוח טלי גורן. מ-yes ימריאו סמנכ"ל התוכן יונה ויזנטל, מנהלת הרכש דנה שטרן וצוותה. גם בעבור yes הפצת התוכן מתנהלת על ידי חברות חיצוניות.

זכיינית ערוץ 2 קשת תשלח את מנהלת קשת פורמטס קרן שחר, מנהל תחום בידור וריאליטי עמי גלאם, ומנהלת דיי טיים ולייט נייט טל הררי. קשת חברה למכון היצוא הישראלי, המייצג יוצרים ישראלים ומפעיל ביתן בשוק. בין הפורמטים שיוצעו בשוק: "בקרוב אהבה", "רמזור" ו"פלפלים צהובים". מרשת ייסעו המשנה למנכ"ל אילן טוביהו, מנהל תוכניות הפריים ארז בן הרוש, מנהל הדוקו-ריאלטי אורן גזית ומנהלת פעילות בינלאומית שרון שפאן. רשת מוכרת בשוק את "צחוק מהעבודה" ו"משפחה חורגת".

בערוץ 10 ישלחו את מנהלת הפיתוח אילנית סימנטוב, ואת רפרנט מחלקת תוכן אורן ליברמן וסרמן.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו