בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איש השיווק של מארס: דורון אנגל ממפעל הפיס

תגובות

>> דורון אנגל, סמנכ"ל שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס, נבחר על ידי איגוד השיווק לאיש השיווק של מארס 2011. הוא נבחר הודות לקמפיין "אראלה תתקשרי אלי", שלקח את הרגע המיוחל של כל משתתף בהגרלה והפך אותו לממשי ובר השגה.

אנגל הוליך מהלך שמטרתו להחזיר את המנוי לפיס לתודעת הצרכנים, להבליטו בשוק תחרותי וליצור בקרב מנויים ותיקים סיבה להמשיך ולהחזיק במנוי.

קמפיין "אראלה תתקשרי אלי" נולד מההבנה כי רוב הציבור מאמין שהמזל הטוב יפקוד אותו יום אחד. במפעל הפיס הוחלט להשתמש בהודעות זכייה אמיתיות שנעשות לרוב על ידי אראלה, עובדת בפיס מזה 29 שנה, כששיחות הזכייה האותנטיות הגבירו את האמינות של המוצר.

לדברי איגוד השיווק, "המהלך יצר באזז תקשורתי אדיר ומהפך גם במטה מפעל הפיס וגם בנקודות המכירה". הקמפיין הביא לגידול של 98% במספר המצטרפים בחודש לעומת הממוצע בחודשים שקדמו לו. בנוסף, מתחילת הקמפיין חלה ירידה של 29% בהיקף הביטולים. "המהלך הפך מגמת נטישה למגמת ביקוש, זכה לפופולריות בקנה מידה ארצי, והתוצאות העסקיות והתדמיתיות חד משמעיות", אמרו באיגוד.

אנגל מכהן בתפקידו במפעל הפיס כשמונה שנים. בעבר שימש סמנכ"ל שיווק ומכירות של שיכון ופיתוח, סמנכ"ל שיווק בפפסי רומניה וראש אגף שיווק בסנפרוסט. הוא בעל תואר שני במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית וכיום הוא מרצה במכללה למינהל.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו