בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פרטנר הכריעה: ברוקנר-נטע-יער ו-JWT ישראל יטפלו בתקציב הפרסום

שני המשרדים, שאינם נמנים על עשרת הגדולים בענף, יחלקו את תקציב של כ-20 מיליון דולר בשנה עם תל אביב מוסקווה

תגובות

>> לאחר שנפרדה משלמור-אבנון-עמיחי, וראובני-פרידן נפרד ממנה, הודיעה אתמול פרטנר כי בחרה במשרדים ברוקנר-נטע-יער ו-JWT ישראל לטיפול בתקציב הפרסום שלה. השניים יתחלקו בתקציב, המוערך ב-20 מיליון דולר בשנה, עם משרד שלישי, תל אביב מוסקווה.

הבחירה של פרטנר הרימה גבות בקרב אנשים בענף הפרסום, שכן לאורך העשור האחרון הקפידו חברות הסלולר להעביר את תקציבי הפרסום למשרדים הגדולים, ושני המשרדים שנבחרו לא נמצאים בעשירייה הראשונה.

"קדמי (יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק של פרטנר - עד"מ) חושב שהוא האורים והתומים בתחום הסלולר והשיווק, ורוצה משרד פרסום שיסור למרותו ולא כזה שיהיו לו דעות נחרצות", אמר מקור בכיר באחת מחברות הפרסום הגדולות. בעבר הרחוק שימש קדמי סמנכ"ל השיווק של פרטנר ולאחר מכן מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי לתקופה קצרה, יועץ שיווקי וכמו כן הצטרף לכמה חברות סטארט-אפ.

קדמי אמר: "המשרדים נבחרו לאחר תהליך של בחינה מדוקדקת ומקצועית. אני מבקש להודות למשרדים גלר-נסיס-פובליסיס, יהושע TBWA וגליקמן-נטלר-סמסונוב שנטלו חלק בתהליך, השקיעו רבות והציגו עבודות מרשימות ומקצועיות, ומאחל להם הצלחה. אני מברך את המשרדים JWT ישראל וברוקנר-נטע-יער על הצטרפותם למשפחת אורנג'".

כפי שפורסם ב-TheMarker, באחרונה סיימה פרטנר את התקשרותה עם משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי לאחר 12 שנה של עבודה משותפת. לאחר מכן, לפני כחודש, החליט משרד הפרסום השני שלה, ראובני-פרידן שליווה גם הוא את החברה באותן שנים, מאז הקמתה למעשה, להפסיק את ההתקשרות עמה. זאת לאחר שראשי החברה, אודי פרידן ומשה ראובני, החליטו כי הגיעו מים עד נפש מסיבות מגוונות, ובהן מינויו של יעקב גלברד למנכ"ל וחזרתו של קדמי לתפקיד סמנכ"ל השיווק.

קדמי הביא עמו שיטות עבודה חדשות והכניס למערך הפרסום של החברה את תל אביב מוסקווה, שעד אז טיפל רק בנתח המגזרי של המותג, ולא בקמפיינים הכלליים. בת זוגו של קדמי, טל קניסבוק, היא יועצת של תל אביב מוסקווה, אך בפרטנר דחו לחלוטין את הקשר בין הדברים.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו