בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שני צלמים החליטו לתפוס את הרגע בשתי מצלמות

מהי מציאות? מה משמעות זווית הראייה? האם הצילום הוא מדיום אמין? דניאל צ'צ'יק ואורן יזרעאל יצאו למסע מסונכרן

תגובות

לפני למעלה משנה יצאו צלם עיתון "הארץ" דניאל צ'צ'יק, ושותפו, הצלם אורן יזרעאל, למסע צילומים אינטנסיבי בארץ. ביום חם בחוף מציצים בתל אביב, כאשר דניאל צילם מציל בסוכתו, תוך שהוא נאבק בחום, במרחב ובקומפוזיציה, אורן חשב שיהיה משעשע לתעד את הרגע. כשהציבו את התמונות זו לצד זו, הבינו שהחיבור בין שתי תמונות שתיעדו את אותה התרחשות באותו רגע בדיוק, פותח התבוננות משותפת מעניינת. שאלות רבות עולות כשמתבוננים בצמדי התמונות: מהי מציאות? מה משמעות זווית הראייה? מה נותר לדמיון? האם הצילום הוא מדיום אמין? מאותו הרגע שינה המסע את ייעודו, והפך למסע מסונכרן. בכל סיטואציה, צילמו השניים עשרות רבות של תמונות במצלמות הדיגיטליות, ולאחר מכן מצאו את הצמדים שהיה ביניהם תיאום זמנים מושלם. כך נוצרה הסדרה "ריאליטי-צ'ק" (בדיקת מציאות).

תערוכה שצולמה בפאריס באותה גישה, תעלה ב-23 ביוני בבית המכון הצרפתי. וראו www.timeframe.co.il



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו