בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ב"ישראל היום" שוקלים מיזם בשפה האנגלית

תגובות

>> המיליארדר האמריקאי ובעלי "ישראל היום", שלדון אדלסון, שוקל את הרחבת המותג לתחום התוכן בשפה האנגלית - כך נחשף השבוע באתר ניוז1. בימים אלה נבחנת האפשרות שפלטפורמת המיזם תהיה בניו מדיה - אתר אינטרנט או מוצר לאייפד, ואין כוונה להדפיס עיתון באנגלית. המטרה בהקמת המיזם היא השפעה על יהודים בחו"ל, שגרירויות, מובילי דעת קהל ואספקת מידע באנגלית על המתרחש בישראל.

כיום אתר האינטרנט של "ישראל היום", מציע רק סריקה של העיתון היומי, ואפליקציית האייפד בעברית כוללת בעיקר את תכני העיתון המודפס, ללא תכנים ייעודיים.

בנוסף בוחנים ב"בישראל היום" את האפשרות לגבות תשלום בעבור העיתון היומי המחולק עד הבית - בשלב זה רק ממנויים חדשים - לכיסוי הוצאות החלוקה. מקורבים לעיתון הסבירו כי כיום יש רשימה של 90 אלף איש שהביעו רצון להיות מנויים, ולכן נבחנת האפשרות לספק להם את העיתון בכמה עשרות שקלים בחודש. הבחינה כוללת גם את גובה הסכום שייגבה בעתיד מהמנויים.

מרבית העותקים שמדפיס "ישראל היום", הרוכש את שירותי הדפוס שלו מקבות הארץ, מופצים במקומות ציבוריים ולא לבתי מנויים. החינמון מדפיס 275 אלף עותקים בימי חול. בסקר TGI האחרון עבר "ישראל היום" את שיעור החשיפה של "ידיעות אחרונות". למרות זאת, מחירי המודעות ב"ישראל היום" נמוכים לעומת אלה בעיתונים בתשלום. ב"ישראל היום" סירבו להגיב.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו