בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה פרסומאים בטוחים שנשים עסוקות רק בצורה החיצונית שלהן

ואיך אפשר לעשות את זה אחרת

תגובות

קמפיין שרץ בימים אלה לאמצעי מניעה חודשי לנשים, מציג עשרות פתקיות צהובות עם תזכורות המתארות יום עמוס של אשה: "לגהץ את החולצה", "להחליף את נעלי העקב", "לקנות חיתולים", "להירשם לשומרי משקל" ו"לאפות/לקנות עוגה לגן של הילד". הפאנץ'-ליין הוא: "נו, ובנוסף לכל זה את עוד אמורה לזכור אם לקחת גלולה?!"

המסר השוביניסטי משולש: הצגה סטריאוטיפית של אשה שעולמה צר כטיפולים אסתטיים ומטלות משק בית, הסרת האחריות לאמצעי מניעה מבן זוגה והצגת המהלך כחתרני ומשחרר לאשה שכבר לא צריכה לזכור לקחת גלולה כל יום.

אסנת סקובלינסקי, עלמה רייק, טופי סטולר, מיכל כפיר ומתן המלי יצרו בתגובה קמפיין חלופי, עם פתקיות כמו "לסיים את התזה", "להגיע לפגישה של הוועד השכונתי", "להוציא תגובה לתקשורת על הפרשה", "כדורסל - להתאמן לקראת המשחק בחמישי" ו"להטעין את הבטריות לוויברטור". גם הפאנץ'-ליין שודרג: "נו, ובנוסף לכל זה את עוד אמורה לזכור אם שכחת או לקחת גלולה?! אולי שישים קונדום".




תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו