בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

באורנג' דופקים את הוורודים

המרכיבים: חברת סלולר, אשה, צבע ורוד וביטוח. התוצאה: סיפור משעשע

תגובות

רבים לא יודעים זאת, אבל הצרכן הישראלי לא חייב לקנות את המכשיר הסלולרי אצל ספקית הסלולר. הוא יכול לקנות אותו באינטרנט או אצל משווק פרטי, פעמים רבות הרבה יותר בזול. החברה מחויבת להציע ללקוח בדיוק אותה חבילת תקשורת וביטוח שמקבל מי שקונה דרכה את אותו מכשיר.

דנה בארי-שדה חשבה שהיא צרכנית נבונה. לאחר שנפגשה עם נציג שירות של אורנג' ווידאה שהדבר אפשרי, קנתה לעצמה 5620 Samsung Monte. אולם כשחזרה למרכז השירות, הודיעו לה שהחברה לא תבטח את המכשיר. הסיבה: אורנג' מחזיקה מכשירים שחורים ולבנים, ואילו המכשיר שבחרה הוא ורוד! בארי-שדה הציעה להתחייב בכתב, שאם יהיה צורך, תקבל חלפים שחורים או לבנים. נציגי אורנג' לא השתכנעו.

"זו אפליה על רקע צבע, אם אתה שואל אותי", צוחקת בארי-שדה. בפנייתה לאורנג' כתבה כי "נציג השירות ציין כי עלי לבחור דגם שנמכר באורנג', אך לא אמר דבר על צבע המכשיר". נציגה ששוחחה עמה אמרה שהנציג ייענש על כך, אך עמדה בסירובה לספק את הביטוח.

זמן קצר לאחר פניית מוסף "הארץ", פנה נציג אורנג' ללקוחה והודיע שהמכשיר יבוטח בחינם - אם כי חלקי החילוף לא יהיו ורודים. בחברה אמרו לנו כי "במקרה הנידון, בשל אי הבנה, הציעה החברה להשתתף בעלות תיקון המכשיר במעבדה חיצונית כאילו למכשיר היו קיימים שירותי אחריות ותחזוקה". בהתייחס לסוגיה העקרונית נמסר מחברת פרטנר שמפעילה את רשת אורנג': "השירות ניתן למכשירים בתנאי שהם תואמים את הפרמטרים של המכשירים המשווקים על ידי החברה, לרבות צבע המכשיר. קטלוג המכשירים וצבעם מפורסם באתר החברה".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו