בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איך לבנות עמוד אוהדים בפייסבוק

דיגיטל פטרול

תגובות

<<אלה מכם החברים בפייסבוק בוודאי שמו לב למספר הגדל של עמודי אוהדים שהקימו משווקים. קל להקים אותם, אבל גם קל להפוך אותם לבית קברות מהיום הראשון. הבלוגרית אורלי יקואל מציעה כמה דרכים שיעזרו לכם להפוך את עמודי האוהדים שלכם למדיה מאתגרת וממשית. האייטם הזה והבאים נבחרו מתוך עשרת האייטמים של "דיגיטל פטרול", הניוזלטר השבועי של TheMarker למקצועני עולם השיווק והפרסום הדיגיטלי.

1. איך לבנות עמוד אוהדים מיוחד בפייסבוק

,Orli Yakuel, Go2Web2.0)

(28/3/10

הבלוגרית הישראלית ומומחית ה-2.0 Web אורלי יקואל ממליצה על כמה שיטות שבעזרתן תוכלו ליצור לעצמכם עמוד אוהדים (Fan Page) מוצלח במיוחד בפייסבוק. בין הנושאים שיקואל נוגעת בהם: תמונות הפרופיל, שימוש בטאבים והחשיבות העצומה של השתתפות מנהלי העמוד בדיונים בו.

2. המותגים החזקים ביותר בעוד 80 שנה

(29/3/10 ,Simon Dumenco, Advertising Age)

סיימון דומנקו, אחד הפרשנים הבכירים של AdAge, מנסה לשער מה יהיו המותגים החזקים ביותר ב-2090. הרשימה שלו כוללת מותגים קיימים - כמו Google Earth ו-American Apparel, וגם שילובים של מותגים קיימים - כמו McDisney או The Huffington Gawker, המורכב משני אתרי תוכן.

3. מדידת ההצלחה - המשימה הקשה ביותר בשיווק במדיה חברתית

(29/3/10 ,Jack Marshall, ClickZ)

מדידת ההצלחה (ROI - החזר על השקעה) היא המשימה הקשה ביותר בקמפיינים שיווקיים במדיה חברתית - כך עולה מסקר שערך ארגון SEMPO בקרב 1,472 מנהלים בחברות פרסום ומנהלי שיווק בחברות. 63% מהנשאלים השיבו שזו היתה המשימה הקשה ביותר. במקום השני (38%): שכנוע בצורך בביצוע השקעה בשיווק במדיה חברתית.

4. פרסום התנהגותי מכפיל את אפקטיוויות הפרסום

(29/3/10 ,eMarketer)

נתונים שנאספו על ידי Network Advertising Initiative מעלים שהאפקטיביות של פרסום התנהגותי כפולה מזו של פרסום דיספליי - ואף יותר מכך: שיעור ההמרה הגלובלי של קמפיינים רגילים היה ב-2009 2.8%, בעוד שהשיעור בפרסום התנהגותי היה 6.8%. בהתאם, פרסום התנהגותי יקר יותר: 4.12 דולרים CPM (מחיר ל-1,000 חשיפות), לעומת 1.98 דולרים CPM בקמפיינים רגילים.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו