בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איך רשת פתאל חתכה ללאונרדו דה וינצ'י

רשת פתאל גאה להשתמש במותג "לאונרדו". היא פחות שמחה להשתמש בכל חלקי האמנות שלו

2תגובות

לפני כחצי שנה רכשה רשת מלונות פתאל מחברת אזורים 12 מלונות בישראל, בעסקה של 270 מיליון שקל. עם הרכישה, החליטו בפתאל לאגד חלק ממלונות הרשת בישראל תחת מותג המלונאות הזר של החברה: לאונרדו, על שם דה-וינצ'י, כמובן. כיום כבר 18 מלונות בארץ מתהדרים במותג לאונרדו - משטיח הכניסה במלון ועד מגבת הרגליים בחדר.

הלוגו שבחרה הרשת לעצמה, הוא הציור המפורסם של לאונרדו דה-וינצ'י, "האדם הוויטרובי", המציג את הפרופורציות הגבריות המושלמות, לפי מחקרו של איש האשכולות. מעניין מה היה אומר איש הרנסנס, לו היה מגלה שהציור קיבל גרסה מעודנת במלונות לאונרדו של שנות האלפיים, 500 שנים אחרי שצויר. במלים יותר מפורשות: את איבר המין - חתכו לו (שק האשכים אגב, נשאר במקומו).

בפתאל מסבירים כי "משום שמדובר במותג עולמי... התאמנו את הרישום המפורסם כדי שיכבד את רגשות כלל לקוחותינו". כמובן שההסבר מעורר תהייה מדוע בחרו בחברה ברישום הזה של לאונרדו מלכתחילה, ולא ביצירה אחרת שלו. הלוגו המצונזר משרת את החברה גם בחו"ל, שם פועל המותג זה שלוש שנים. אבל כנראה שהמבנה הרגשי הוא עניין לאומי: באיטליה הטביעו בגאווה את דמות האיש העירום של דה-וינצ'י על מטבע של יורו, בלי לחתוך ובלי להצניע.



הלוגו המסורס



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו