בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

יצרן מערכות סטריאו בן 92 רכש את השבועון "ניוזוויק"

לשבועון הפסדים בהיקף של 70 מיליון דולר בשנה. לפי דיווחים, רכש סידני הרמן את המגזין בדולר, כולל נטילת חובותיו

תגובות

>> מו"לית העיתונות האמריקאית וושינגטון פוסט, המוציאה לאור את העיתון באותו שם, מכרה את השבועון "ניוזוויק" לאיל מערכות השמע סידני הרמן - כך הודיעה החברה, שהחזיקה בבעלות על "ניוזוויק" זה 50 שנה. פרטי העסקה לא פורסמו, אבל מקורבים לעסקה אמרו כי הרמן רכש את השבועון תמורת דולר אחד, בנוסף לנטילת חובותיו.

הרמן, שבחודש הבא ימלאו לו 92 שנים, ייסד בשנות ה-50 עסק למכירת רדיו טרנזיסטורים שגדל לאחת מיצרניות ציוד השמע הגדולות בעולם. לפני ארבע שנים פרש הרמן מתפקיד מנכ"ל הרמן אינטרנשיונל אינדסטריז, המייצרת את מערכת השמע אינפיניטי ו-JBL.

"למרות גילי המתקדם אני מביא עמי אנרגיה וגישה רעננה, ואני איש עסקים מנוסה עם הרבה ידע. אני מכבד את תפקידה של העיתונות, וחושב שמשמעת לא תזיק לה", אמר הרמן לאחר ההודעה על העסקה. יו"ר וושינגטון פוסט, דונלד גרהאם, אמר בתגובה למהלך: "רצינו שמי שיקנה את 'ניוזוויק' יבין כמונו את החשיבות של עיתונות איכותית".

הרמן הביס שלושה מתחרים שהביעו גם הם עניין ברכישת המגזין, בהם חברת ההשקעות אופנגייט, קרן הגידור אבניו קפיטל גרופ ופרד דרנסר, לשעבר המו"ל של המקומון "ניו יורק דיילי ניוז".

ג'רמי פיטר דיווח בבלוג שלו שבאתר העיתון "ניו יורק טיימס", כי הרמן מתכוון להמשיך להעסיק כ-250 מתוך עובדי "ניוזוויק". נכון לסוף מארס, העסיק המגזין כ-380 עובדים, אך בחודשים האחרונים עזבו את המגזין מספר רב של עובדים. מקורב למצב אמר לטיימס כי הפסדי "ניוזוויק" השנה צפויים להתקרב ל-70 מיליון דולר. לדברי אחד העובדים, עורך המגזין, ג'ון מיצ'ם, הודיע לעובדיו כי הוא מתכוון להתפטר עקב מכירת השבועון.

"ניוזוויק", שנוסד ב-1933 ונרכש על ידי וושינגטון פוסט ב-1961, רשם בשנתיים האחרונות הפסדי שיא, ובכלל זה הפסד של כ-30 מיליון דולר ב-2009. עד 2007 רשם המגזין רווח שנתי בסכום דומה כמעט מדי שנה.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו