בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מכירות סופר-פארם בחודש HAPPY SALE: 300 מיליון שקל

בלעדי מדובר בצמיחה של 5% לעומת ינואר 2010, ושל 12% במספר הפריטים שנמכרו

תגובות

>> 14.7 מיליון מוצרים בארבעה שבועות - זהו היקף הרכישות של לקוחות סופר-פארם במסגרת חגיגת HAPPY SALE המסורתית של הרשת לפתיחת השנה. זהו גידול של 12% במספר הפריטים שנרכשו לעומת 2010.

ההיקף הכספי של המכירות, לעומת זאת, צמח בכ-5% לעומת 2010 והסתכם בכ-300 מיליון שקל. הנתון משקף את המשך שחיקתם של המחירים שאיפיינה את 2010, ונראה כי עם החרפת התחרות תימשך המגמה. עם זאת, גורמים בשוק טוענים כי בחודש זה עלו המכירות ברשת ביותר מ-10% מבחודש רגיל. "3.65 מיליון לקוחות ביקרו בסופר-פארם בתקופת המבצע - 12% יותר מב-2010", אמר דני לוזון, סמנכ"ל הסחר של סופר-פארם. "בסוף דצמבר חילקנו בסניפים 'הפי צ'ק', שוברים למימוש בתחילת ינואר, בסך 50 שקל, ויותר מ-112 אלף שוברים מומשו בסניפים. זו הטבה של 5.6 מיליון שקל שסופר-פארם נתנה ללקוחות, ולהערכתנו, הביאה לכניסה של לקוחות רבים".

סופר-פארם השקיעה בינואר כ-11 מיליון שקל בחגיגת HAPPY SALE, המחולקת לשני גלים. בגל הראשון נמכרו מאות מוצרים תמורת 8 שקלים ובגל השני אלפי מוצרים במבצע 1+1 וכן, לראשונה הציעה הרשת קופונים לפי בחירה בקטגוריות שונות.

"הקופונים היו הצלחה אדירה. הלקוח מחפש חדשנות גם במבצעים", אמר לוזון. "מכרנו יותר מ-80 אלף דגני בוקר תמורת 9.99 שקלים, כשהלקוח היה יכול לבחור איזה מותג שהוא רוצה. אותו הדבר עשינו עם נייר טואלט תמורת 19.99 שקל ונמכרו 71 אלף פריטים".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו