בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"האח הגדול" שוברת שיאים - גם בערוץ 20

בלעדי מחירו של הערוץ גבוה מבעבר, אך העונה השלישית רושמת רייטינג ממוצע של 2.6% - יותר מזה של רוב ערוצי הנישה

תגובות

<<ממוצע הרייטינג של ערוץ 20 הוא 2.6% בקרב אוכלוסייה יהודית, לפי נתונים שנמדדו בין 6:00 בבוקר ל-2:00 בלילה. בהשוואה לעונות קודמות של "האח הגדול", מדובר בממוצע הגבוה ביותר עד כה, לאחר עלייה מתמדת מאז העונה הראשונה.

השעות שבהן הצפייה חזקה במיוחד הן בין 14:00 ל-20:00, וכן בין 23:00 ל-1:00 בלילה. ממוצע יומי של 2.6% הוא גבוה ממה שנרשם לרוב הערוצים בכבלים ובלוויין, הנחשבים ערוצי נישה. בנוסף, הצפייה בערוץ 20 כרוכה בתשלום, מה שמעלה עוד יותר את גודל ההישג.

בעונה הנוכחית חלה עלייה במחירו של ערוץ 20, המשודר ב-HOT וב-yes, ל-13.90 שקל בחודש, לעומת 10 שקלים בעונות הקודמות. מספר המנויים שרכשו את ערוץ 20 מסתכם בכ-300 אלף. כפי הנראה, מספר המנויים ב-yes גבוה מ-100 אלף, ואילו ל-HOT יש כ-200 אלף מנויים לערוץ.

שתי החברות חולקות את הכנסותיהן מערוץ 20 עם זכיינית ערוץ 2 קשת, בעלת התוכנית. השנה, בשונה מבעבר, החליטה קשת כי הצפייה בבת "האח הגדול" באתר מאקו תהיה בתשלום - 10 שקלים לחודש, או 2 שקלים ליום - מהלך שאולי הפחית את מספר הצופים.




תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו