בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

נתניהו נגד שטרית: בני וקנין ויום טוב סמיה מועמדים לראשות פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב

זה עשרה חודשים אין לחברת נתיבי תחבורה עירוניים יו"ר מכהן, לאחר עזיבתו של יוסי קוצ'יק; שטרית ניסה באחרונה למנות את המזכיר הצבאי לשעבר עזריאל נבו לתפקיד, אך ועדת רביבי דחתה את מועמדותו פעמיים

תגובות

מאבק מינויים בין שר האוצר בנימין נתניהו לשר התחבורה מאיר שטרית על מינוי יו"ר חברת נתיבי תחבורה עירוניים (נ.ת.ע), האחראית על פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב. שטרית מעוניין למנות את יו"ר חברת פלאפון בני וקנין, ואילו נתניהו מבקש למנות את האלוף (מיל.) יום טוב סמיה.

זה עשרה חודשים אין לנ.ת.ע יו"ר מכהן, לאחר עזיבתו של יוסי קוצ'יק. שטרית ניסה באחרונה למנות את המזכיר הצבאי לשעבר עזריאל נבו לתפקיד, אך ועדת רביבי דחתה את מועמדותו פעמיים, בשל היעדר ניסיון עסקי לתפקיד.

וקנין (55), ראש עיריית אשקלון לשעבר, כלכלן ועו"ד בהכשרתו, מקורב לבנו של ראש הממשלה ח"כ עומרי שרון ונחשב לאיש חזק במרכז הליכוד. נוסף על תפקידו כיושב ראש חברת פלאפון הוא משמש גם דירקטור בחברת נכסים מ.י, בחברה למשק וכלכלה ובאשקלון תעשיות ידע. את תגובתו של וקנין לא היה ניתן להשיג. עדין לא ברור אם יאלץ וקנין לפרוש מתפקידו כיו"ר פלאפון אם ימונה לתפקיד.

סמיה (50), אלוף פיקוד הדרום לשעבר ובעל תואר דוקטור במדעי המדינה, שימש מנכ"ל בחברת ההנדסה ברן וכיום הוא יו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט. את תגובתו של סמיה לא ניתן היה להשיג.




תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו