בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

השקיעו במוח שלכם: צפו בקמפיין החדש של "הארץ"

רמי הויברגר, מעיין בלום ובמאי סרט הקאלט "מבצע סבתא" משתפים פעולה בקמפיין החדש

77תגובות
- דלג

"הארץ" עלה הבוקר (ראשון) בקמפיין חדש לקידום המינויים הדיגיטליים. הקמפיין, תחת הכותרת "הגיע הזמן שתשקיעו במוח שלכם", בהשתתפות רמי הויברגר ומעיין בלום, בוים על-ידי דרור שאול, במאי סרט הקאלט "מבצע סבתא". התסריט נכתב על ידי משרד הפרסום מנצ' והופק על-ידי צפריר אור.

ל"הארץ" יש היום 22 אלף מינויים דיגיטליים, שמשלמים 438 שקל בשנה במסלול השנתי או 40 שקלים במסלול החודשי. במסגרת הקמפיין מוצע המינוי ב-30% הנחה.

מטרת הקמפיין היא להסביר לגולשים מדוע לשלם על תוכן איכותי באינטרנט: עיתונות איכותית עולה כסף. הגולש, שלא חושש לשלם 250 שקל על סושי או 499 שקל על משקפיים, צריך להרגיש בנוח גם להשקיע במוח שלו – ולקרוא "הארץ".

הגיע הזמן שתשקיעו במוח שלכם! הקמפיין בכיכובו של רמי הויברגרהארץ


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו