בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אתר המוסיקה של קשת עולה היום לאוויר

תגובות

אתר האינטרנט של חברת קשת אינטראקטיב, http://www.mooma.com, יעלה היום (שישי) לאוויר. באתר יהיו מגזין מוסיקה יומי, אנציקלופדיה למוסיקה ישראלית ולועזית בעריכת יואב קוטנר ו-33 ערוצי רדיו בסגנונות שונים.

קשת אינטראקטיב היא חברה בת של זכיינית ערוץ 2 קשת ועובדים בה כ-50 עובדים. לפי דו"ח שהגישה שידורי קשת לסיכום השנה שעברה, הושקעו בהקמת החברה החדשה יותר מ-10 מיליון שקלים. לשם השוואה, עלות ההפעלה של ynet, אתר האינטרנט של קבוצת ידיעות אחרונות, היא יותר ממיליון דולר בחודש.

מנהל החברה, גיא בהר, אומר כי "זאת חברה לא גדולה, שתפקידה להרחיב את תחומי הפעילות של קשת לתחום האינטרנטי והאינטראקטיווי. ההשקעה באתר נועדה להבטיח את מקומה של קשת בתחום השידורים האינטראקטיוויים בשנים הבאות". לדברי בהר, האתר תוכנן כך שכל גולש ביתי ממוצע, המצויד במודם במהירות 56 קילובייט לשנייה, יוכל לגלוש בו.

באתר יהיו 33 ערוצי מוסיקה בסגנונות שונים: 8 ערוצי מוסיקה ישראלית המחולקים לפי סגנונות, 6 ערוצי רוק, 6 ערוצי פופ המחולקים לפי תקופות, 6 ערוצי מוסיקה אלקטרונית ומוסיקת מועדונים, 2 ערוצי מוסיקה שחורה, 2 ערוצי ג'ז, ערוץ פסקולים וערוץ "אהבה דוקרת". בעתיד אמורים להיתוסף ערוצי מוסיקה קלאסית, מוסיקת עולם, אולדיז, מוסיקת ילדים ועוד.

העורך הראשי של ערוצי המוסיקה הוא דדי סיטון, שהיה עורך מוסיקלי ברדיו תל אביב ועבד במחלקה הלועזית של חברות התקליטים אן-אם-סי והד ארצי. עורכים נוספים הם נגה טל, לשעבר מנהלת המחלקה הישראלית בהד ארצי, נעמה יוגב, בוגרת גלי צה"ל שתיקלטה בתוכנית "חלומות בהקיציס", שרון קנטור ואחרים.

יואב קוטנר הוא העורך הראשי של האנציקלופדיה למוסיקה ואחראי לכתיבת רוב הערכים הקשורים לפופ ולרוק הישראלי. אילת יגיל, שעבדה במחלקה הלועזית בהד ארצי, אחראית לכתיבת רוב הערכים הקשורים למוסיקה מחו"ל. בכל עמוד אנציקלופדי יש סקירה ביוגרפית של הלהקה או האמן, סקירת כל אלבומיו, וקישורים רלוונטיים. במקביל אפשר, כמובן, לרכוש אלבומים מחנויות מקוונות, שחתמו על הסכם התקשרות עם החברה, כמו מיתוס, ו-CD now.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו