בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אלף נוסעים ביום הראשון בקו הרכבת ת"א-כ"ס

נמשכות העבודות להקמת חניון סמוך לתחנה בכפר סבא; משך הנסיעה לת"א: 22 דקות

תגובות

ביום הראשון להפעלת קו הרכבת תל אביב-כפר סבא נסעו בו כ-1,000 בני אדם. כך אומרים ברכבת ישראל. קו הרכבת הוקם במשך כשנתיים בהשקעה כוללת של 215 מיליון שקל - 190 מיליון הושקעו בקו, והיתרה בתחנת הרכבת "נורדאו" שבגבול כפר סבא-הוד השרון.

ברכבת ישראל מעריכים כי יש צורך רב בקו, וכי בשנה הראשונה לפעילותו ישתמשו בשירותיו כמיליון בני אדם. הקו, שהנסיעה בו תארך 22 דקות, יאפשר לעקוף את עומסי התנועה הכבדים מאזור השרון. ינועו בו 54 רכבות ביום, קצב של שתי רכבות בשעה בשעות השיא. ברכבת ישראל אומרים, כי בימים אלה מבוצעות עבודות להקמת חניון לכ-100 כלי רכב. בשלב מאוחר יותר מתוכננים עוד כ-230 מקומות חניה.

קו הרכבת תל אביב-כפר סבא הוא המשכו של קו ראש העין-תל אביב, שנחנך לפני כשלוש שנים. כחלק מהעבודות בקו, הועתק מיקומה של תחנת הרכבת בראש העין לצומת קסם. לתחנה החדשה, "ראש העין צפון", יגיעו שלושה קווי אוטובוס, לעומת שניים עד כה. תדירות האוטובוסים תוכפל לארבע פעמים בשעה, ובמקום יוכשרו 500 מקומות חנייה, לעומת 200 בתחנה הישנה.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו