בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

יוסי קוצ'יק מסיים תפקידו כיו"ר חברת נתיבי תחבורה עירוניים

בקשתו לסיים כהונתו נבעה מעומס התחייבויות

תגובות

יוסי קוצ'יק מסיים את תפקידו כיו"ר דירקטוריון נ.ת.ע (נתיבי תחבורה עירוניים). קוצ'יק מונה ליו"ר הדירקטוריון של נ.ת.ע על ידי ראש הממשלה, אריאל שרון, ושר התחבורה לשעבר, אפרים סנה. מאז שנכנס לתפקידו באוגוסט 2001 כיהנו שלושה שרי תחבורה - צחי הנגבי, אביגדור ליברמן ושר התחבורה הנוכחי, מאיר שטרית. קוצ'יק משמש כיום יו"ר קבוצת מנפאוור, נשיא חברת הייעוץ POC ובעל חברת הייעוץ קוצ'יק ניהול יזמות וייעוץ.

מנ.ת.ע נמסר כי עד למינוי יו"ר חדש ימונה, על פי החוק, יו"ר זמני לכל אחת מישיבות דירקטוריון נ.ת.ע. עוד נאמר כי בקשתו של קוצ'יק לסיים את כהונתו כיו"ר דירקטוריון החברה ולא להאריכה לתקופה נוספת, נבעה מפאת עומס התחייבויות, והיא הוגשה לשטרית בתחילת השבוע.

במהלך תקופת כהונתו של קוצ'יק, נאמר, זכתה נ.ת.ע לתמיכה מלאה ולסיוע מצד כל הגורמים הממשלתיים והסטטוטוריים הנוגעים לפרויקט הרכבת הקלה לגוש דן; בהם משרדי התחבורה והאוצר, ועדות כנסת, ועדות ארציות ומחוזיות וכן חמש הרשויות המקומיות (תל אביב יפו, בת ים, בני ברק, פתח תקוה ורמת גן) בהן יעבור תוואי הקו האדום של הרכבת הקלה.

פרויקט הרכבת הקלה לגוש דן הוא אחד מיוזמות התשתית הגדולות בישראל; היקף הפרויקט כולו מוערך ב-10 מיליארד שקל. בשלב זה שלוש קבוצות בינלאומיות נערכות להגשת הצעות למכרז הסופי להקמה ולהפעלה של הרכבת. במקביל, מבצעת נ.ת.ע עבודות להעתקת תשתיות בתוואי הקו האדום בתל אביב יפו, בת ים ופתח תקווה, בהיקף כספי של 700 מליון שקל. העבודות שהחלו בשנת 2002 יתבצעו עד שנת 2006.



יוסי קוצ'יק



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו