מסע פרסום באינטרנט לחשיבות החיסכון במים

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הארץ

משרד התשתיות עורך לראשונה מסע פרסום באינטרנט לחיסכון במים, שהוכן על ידי לשכת הפרסום הממשלתית וחברת אוק אינטראקטיב. הוא כולל משחק מקוון שיופיע באתרי ילדים בהם בום, בונו לופ, פיפא 2000 ונונסטופ פיפא. במסע הפרסום מוצג ברז, הנפתח בהקלקה, המציפה את האתר במים. המשימה של הגולש היא לסגור את הברז. אלון מלנכר, מנכ"ל אוק אינטראקטיב, אמר כי "מכיוון שקהל היעד הוא ילדים, הוחלט להעביר את מסר חשיבות החיסכון במים באופן שונה מהמקובל".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ