מסעות פרסום חדשים

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הארץ

משקה תפוחים לסיידר הגליל

חברת המשקאות טמפו תתחיל באוגוסט מסע פרסום בעיתונים, ברדיו ובשילוט חוצות למשקה תפוחים במותג סיידר הגליל. מסע הפרסום הוכן על ידי חברת ניו טון מערכות תדמית בתקציב מדווח של 2 מיליון שקל. הוא ילווה בסיסמה הוותיקה "הכל בסיידר - סיידר הגליל".

השוואת תנאים בהסתדרות החדשה

ההסתדרות החדשה מתכננת מסע פרסום לקראת החלת חוק השוואת התנאים של עובדי כוח אדם לאלה של העובדים בארגון, בתקציב מדווח של כ-500 אלף דולר. מסע הפרסום הוכן על ידי משרד פרסום מורדי & גורן, ויכלול תשדירים בטלוויזיה וברדיו, מודעות בעיתונים ושלטי חוצות. מסע הפרסום ילווה בסיסמאות "מצטרפים יותר - משיגים יותר" ו"עוד צעד בצמצום הפער החברתי".

חוברת פרסומית של שאלות טריוויה

חברת מדיה מיליונר יוצאת במסע פרסום לחוברת פרסומית חדשה - חוברת משחקי טריוויה שתצורף מדי חודש לעיתוני סוף השבוע. בכל עמוד פרסומי תופיע שאלת טריוויה, הקשורה למוצר או שירות המופיעים בפרסומת. בין העונים נכונה יוגרלו פרסים. מסע הפרסום לחוברת החדשה הוכן על ידי פרסום באומן בר ריבנאי וייערך בשני שלבים. הראשון יחל בשבוע הבא במודעות בעיתונים ויפנה למפרסמים; בשלב השני מתוכנן מסע פרסום לצרכנים שיכלול מודעות בעיתונים ותשדירים בטלוויזיה וברדיו, בהשקעה מדווחת של 250 אלף דולר. תקציב הפרסום השנתי המדווח של מדיה מיליונר הוא כמיליון דולר. מדיה מיליונר הישראלית קיבלה את הזיכיון להפעלת משחק הטריוויה מחברה הולנדית בשם דומה שפיתחה אותו. משחק הטריוויה בישראל יפעל בפיקוח משרד רואי החשבון קסלמן וקסלמן.

כתב "הארץ"

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ