פרסומת החודש לנובמבר: "בני הערובה" של yes

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הארץ

הפרסומת המחויכת של חברת הטלוויזיה בלוויין yes, "בני ערובה", נבחרה כפרסומת החודש לנובמבר על ידי חברי איגוד המפרסמים בסקר שערך הירחון "אותות". הפרסומת, שהופקה על ידי פרסום מקאן קשר בראל, זכתה ב-74 נקודות. היא הובילה בניקוד על יצירתיות (קריאטיב), עם 32 נקודות, ודורגה במקום השני ב"תרומה המשוערת למותג", עם 21 נקודות (ראו תרשים).

במקום השני בדירוג הכללי דורגה פרסומת לשמן בריאות של עץ הזית, עם 66 נקודות. בפרסומת, שהופקה על ידי פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, משתמש השחקן מאיר סוויסה בשמן לטיגון ומסביר את יתרונותיו הבריאותיים. הפרסומת של עץ הזית דורגה במקום הראשון בתרומה למותג, עם 24 נקודות, ובמקום השני ביצירתיות, עם 18 נקודות. במקום השלישי בדירוג הכללי דורגה פרסומת לגבינת סקי מועשרת בסידן של שטראוס, עם 46 נקודות. הפרסומת הופקה אף היא על ידי שלמור אבנון עמיחי.

בשקלול הנקודות הסופי בדירוג הפרסומת מקבל הניקוד על תרומה משוערת למותג משקל כפול מניקוד על יצירתיות.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ