בקצרה

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הארץ

מעדן חלב חדש בטרה - ג'ננה

טרה תחל לשווק מעדן חלב חדש עם קצפת, שיתחרה במילקי של שטראוס, בשם ג'ננה. בפיתוח המוצר ובמסע הפרסום הראשון הושקעו 1.5 מיליון שקל. ג'ננה ישווק בשני טעמים - בננה ושוקולד. מסע הפרסום יחל ב-22 בנובמבר, והוא כולל פרסומות בבתי הקולנוע, בערוץ המוסיקה MTV וברדיו ומודעות בעיתוני נוער. הוא הוכן על ידי פרסום אדלר חומסקי&ורשבסקי, בסיסמאות "ג'ננה של טרה עם הקצפת שלא נגמרת" ו"ג'ננה ג'ננה שוקולד כמו בננה". מנהל השיווק של טרה, עמית רז, אמר אתמול כי בתחום מוצרי החלב "הרווח העיקרי הוא במעדנים, והמתחרים שלנו זיהו זאת הרבה לפנינו". מילקי שולט בשוק מעדני החלב ומרכז כ-90% מהמכירות. טרה מקווה שבתוך שנה יהיה נתח השוק של ג'ננה 15%.

מינויים חדשים

עינת יוזנט-רביד מונתה לסמנכ"ל בכיר ומנהלת יחידה עסקית בפרסום גיתם BBDO. עד כה ניהלה יוזנט-רביד את מחלקת התכנון האסטרטגי במשרד.

פרסום דיגיטלי בקניונים

חברת רפיד מרחיבה את פעילות פרסום במסכים דיגיטליים לקניונים. ב-2002 יותקנו 5 מסכים כאלה בקניונים בהשקעה של כמיליון דולר. הקניון הראשון יהיה שבעת הכוכבים בהרצליה. כיום מפעילה רפיד תשעה מסכים בצמתים ראשיות בגוש דן.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ