בקצרה

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הארץ

מסע פרסום מאויר באי.די. דיזיין

רשתאי.די דיזיין עורכת מסע פרסום לקראת פסח, בכיכובן של שלוש דמויות מאוירות, תוך שימת דגש על מחירים נוחים. מסע הפרסום כולל הפצת עלונים בעיתונים, מודעות, שלטי חוצות ופעילות פרסום בנקודות המכירה. הוא הוכן על ידי פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey, בתקציב מדווח של כמיליון דולר, בסיסמה "הזמנה למבצעי החג - קולקציית 2002". מנכ"ל הרשת, יוחאי שוחט, צופה כי המכירות ב-2002 יגדלו ב-40%, לעומת 2001, לכ-150 מיליון שקל.

השפים של קנור

חברת תמ"י בסט פודס עורכת מסע פרסום משולב למוצרים במותג קנור, כולל מרקים, תיבוליות ורטבי Sweet&Spicy, בתקציב מדווח של כ-4 מיליון שקל. מסע הפרסום, בכיכובו של השף התמיר שמלווה את פעילות הפרסום של קנור כבר כמה שנים, הוכן על ידי פרסום ליניאל DDB, והוא כולל פרסומות בטלוויזיה ומודעות בעיתונים בסיסמה "מהיום עם קנור כל אחד יכול להיות שף".

הצעירים של נטורל פורמולה

חברת נטורל פורמולה עורכת מסע פרסום למוצרי עיצוב וטיפוח השיער הפונה לבני נוער. בשלב ראשון מציעה החברה לבני נוער להגיש את מועמדותם להשתתפות במסע הפרסום. ארבעת הנערים והנערות שייבחרו ישתתפו במסע הפרסום ב-MTV, בעיתוני נוער וברדיו BU. מסע הפרסום, בתקציב מדווח של 300 אלף דולר, הוכן על ידי פרסום גליקמן נטלר סמסונוב.

אנקת הגבהים של דיור

חברת נובל קוסמטיקס עורכת מסע פרסום לבושם חדש לגברים של כריסטיאן דיור בשם Higher, בתקציב מדווח של 300 אלף דולר, שהוכן על ידי פרסום ברוקנר נטע.

חברי הקיבוץ במסע פרסום של טירת צבי

חברת טירת צבי עורכת מסע פרסום תדמיתי חדש למוצריה, בכיכובם של מאות מחברי קיבוץ טירת צבי. מסע הפרסום, בתקציב מדווח של כ-450 אלף דולר, הוכן על ידי פרסום גיתם BBDO, בסיסמה "טירת צבי - הכי בשר שאפשר".

סמנכ"ל קריאטיב חדש בפוגל לוין

יותם שרון מונה לסמנכ"ל קריאטיב בפרסום פוגל לוין O&M, לאחר 20 שנה שבהן ניהל צביקה לוין, מבעלי המשרד, את מחלקת הקריאטיב. בחמש השנים החולפות שימש שרון מנהל קריאטיב במקאן קשר בראל, ויצר מסעות פרסום למקדונלדס ("הולך על גחלים"), האגיס, מי עדן ותנובה.

מנהלת קריאטיב חדשה בצרפתי שטרנשוס

רינת פרימו מונתה למנהלת קריאטיב בפרסום צרפתי שטרנשוס זמיר Euro. בתפקידה הקודם שימשה מנהלת קריאטיב בפרסום אריאלי פובליסיס ויצרה מסעות פרסום לבזק בינלאומי, אסם (התינוק של במבה וביסלי), בנק לאומי והישיר הראשון.

בניון, בהלול ועמק

תשלובת החלב של תנובה עורכת מסע פרסום בטלוויזיה לחיזוק מותג הגבינה הצהובה עמק, בכיכובם של יוסי בניון וזוהיר בהלול, שהוכן על ידי גיתם BBDO, בתקציב מדווח של כ-1.5 מיליון שקל בסיסמה הוותיקה "עמק - האמא של הגבינות הצהובות".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ