בקצרה

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הארץ

קלאבמרקט ממצבת רשת ג'מבו ב-4 מיליון שקל

רשת קלאבמרקט עורכת מסע פרסום למיצוב רשת ג'מבו, המתמחה במכירות מוצרים במחירים זולים במיוחד (Heavy Discount). מסע הפרסום בתקציב מדווח של כ-4 מיליון שקל הוכן על ידי פרסום גלזר בר, כולל מודעות בעיתונים, שלטי חוצות, מודעות על גבי אוטובוסים, דיוור ישיר וקידום מכירות באמצעות חברת פרומרקט.

משחק חדש בפלאפון

חברת פלאפון עורכת מסע פרסום למשחק טריוויה חדש המבוסס על משלוח הודעות SMS בשם "הפלאמניה". מסע הפרסום בתקציב מדווח של 600 אלף דולר הוכן על ידי פרסום טמיר כהן JWT, כולל פרסומות בטלוויזיה, תשדירים ברדיו ומודעות בעיתונים.

זיכיון Keds Kids ללירם

חברת סקאל ספורט, משווקת מותג Keds בישראל, העבירה את הזיכיון לשיווק מותג הילדים החדש Keds Kids לחברת לירם, המפעילה רשת של 13 חנויות לאופנת ילדים. הבגדים הם לבנים ולבנות מגיל ינקות עד גיל 13, במותגים Active ליומיום ו-Party למסיבות. אופנת Keds משווקת בישראל מ-1995.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ