עלית תשקיע 2.2 מיליון דולר בהרחבת מותג שוקולד הפרה

מאת מיכל סבו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מאת מיכל סבו

חברת עלית הודיעה אתמול על חידוש והרחבת מותג הפרה בהשקעה של 2.2 מיליון דולר. מנכ"ל עלית תעשיות, גיורא בר דעה, אמר כי ההשקעה כוללת עיצוב מחודש של אריזות מוצרי השוקולד במותג פרה, פיתוח מוצרים וטעמים חדשים בתחום טבלאות השוקולד ומסע פרסום שיחל החודש, שהוכן על ידי משרד טמיר כהן JWT. לדברי בר דעה, "הצעד נועד ליצור מותג על בתחום השוקולד".

את עיצוב העטיפות ההחדש (בתצלום למעלה), הרביעי מאז הוחל בשיווק המותג ב-1934, ביצעה עבור עלית חברת המיתוג Porterbell Coley מלונדון, מקבוצת WPP. עלית כבר החלה בעבר בהרחבת המותג; ב-1999 היא חנכה את חטיף הביסקוויט וביולי 2001 החלה בשיווק ממרח שוקולד במותג פרה.

לפי נתוני אי.סי נילסן, מכירות טבלאות השוקולד בשוק המבורקד הסתכמו ב-2001 בכ-158 מיליון שקל - ירידה של כ-4% לעומת 2000. בשוק זה מותג פרה הוא המוביל בקטגוריה, עם נתח שוק של כ-30%. טבלאות השוקולד המריר של עלית החזיקו ב-2001 כ-14% מהשוק וימותגו כעת במותג פרה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ