סקר בחברת החשמל: עלייה בשביעות הרצון מהשירות

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הארץ

בסקר שבוצע בידי חברת מרקטסט עבור חברת החשמל, נמצא כי ב-2001 חלה עלייה בשביעות הרצון מרמת השירות של לקוחות חברת החשמל. בסקר נבדקה עמדתם של 10 אלף מלקוחות החברה, שפנו ל-20 מוקדי שירות 87% .103 מלקוחות החברה דירגו את רמת השירות מצוינת, טובה מאוד וטובה - גידול של 4% בהשוואה ל-2000. השיעור הגבוה ביותר של שביעות רצון נמדד במחוז דרום (88%), והנמוך - במחוזות דן וצפון (85%).

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ