שיפור השירות

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הארץ

אילו היה נחמיה שטרסלר פונה לקבל תגובה, היתה מתקבלת תמונה מלאה ומדויקת יותר של העניין שבו עסק ברשימתו "ונחזור על השאלה" (מוסף "הארץ" 28.6). האוניברסיטה עורכת בשש השנים האחרונות "סקר שביעות רצון" על איכות השירות הניתן לסטודנטים באוניברסיטה. הסקר של מכון פילת נועד בעיקרו לבחון את איכות השירות המינהלי; את המידע על רמת ההוראה ורמת הקורסים בודקת האוניברסיטה מדי שנה על-ידי העברת שאלון מפורט בכל קורס וקורס. המידע המתקבל משאלונים אלה מהווה כלי חשוב בהערכה הכוללת של איש הסגל לקראת העלאתו בדרגה ובמתן קביעות.

השאלונים של מכון פילת נשלחו גם לבתיהם של הסטודנטים המהווים חלק מהמדגם, וגם הועברו בכיתות שהשתתפו במדגם; זאת במטרה להבטיח שיעור מענה גבוה על השאלונים.

האוניברסיטה העברית אכן מקדישה מאמצים רבים כדי לשפר את השירות הניתן לסטודנטים, אך אינה מקילה בדרישות האקדמיות ועומדת בנחרצות על כך שהסטודנטים יעמדו בכל הדרישות לקבלת התואר.

אורית סוליציאנו

דוברת האוניברסיטה העברית

ירושלים

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ