מכרז על תקציב הפרסום של מיקרוסופט

מאת מיכל סבו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מאת מיכל סבו

חברת מיקרוסופט ישראל מקיימת בימים אלה מכרז על תקציב הפרסום שלה, שטופל בחמש השנים החולפות בפרסום טמיר כהן JWT. מנהלת התקשורת השיווקית במיקרוסופט, שלי לנצמן, אמרה כי היקף התקציב בשנה הקרובה יסתכם בכמיליון דולר - סכום הדומה להקצאה לפרסום בשנה החולפת. לדבריה, ההתקשורת עם פרסום טמיר כהן נקבעה לחמש שנים ואילו עתה "בכוונת החברה לבחון אפשרויות נוספות, כפי שהיא בוחנת מעת לעת התקשרויות עם ספקיה האחרים". לנצמן הוסיפה כי באחרונה פנתה החברה למשרדי פרסום המדורגים בין רשימת החמישה המובילים, ובמקביל בכוונתה לבחון הצעות נוספות ממשרדי פרסום "בעלי אוריינטציה לתחומי היי-טק ותקשורת".

לפני כשנה וחצי קיבלה סוכנות הפרסום הרב לאומית מקאן אריקסון את הטיפול בתקציב הפרסום של MSN ומיקרוסופט ברוב המדינות העולם. על פי ההערכה, במכרז הנוכחי תינתן עדיפות למשרדי הפרסום הקשורים בקבוצה - מקאן קשר בראל וראובני פרידן IPG.

פרסום טמיר כהן קיבל לפני כשלושה חודשים את הטיפול בתקציב הפרסום של חברת דאי טלקום מקבוצת פולאר השקעות. עתה הוא מנהל שיחות מתקדמות עם בנק מזרחי לקבלת תקציב הפרסום. בימים אלה מתנהל מכרז על תקציב הפרסום של מותג המזון לתינוקות גרבר, שטופל בשנתיים החולפות בטמיר כהן. בתחילת השנה הועבר תקציב הפרסום של חברת החשמל מטמיר כהן לאדלר חומסקי&ורשבסקי. תקציב הפרסום של מותגי שטראוס עלית הועבר אף הוא בתחילת השנה מטמיר לפרסום ראובני פרידן ושלמור אבנון עמיחי Y&R.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ