מדקון - שיתוף פעולה שיווקי עם סימנס

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הארץ

חברת מדקון חתמה על הסכם לשיתוף פעולה שיווקי עם חברת סימנס. על פי ההסכם שנחתם תציג סימנס את מוצרי החברה בתחום Cardiac Information Systems ללקוחותיה באירופה, כאשר הזמנות המוצרים ייעשו ישירות מהמשתמשים הסופיים אל מדקון שמפתחת מערכות ומוצרי תוכנה לארגון וניהול תקשורת מידע דיגיטלי שמקורו במכשיר הדמיה במעבדות צנתור. אם שיתוף הפעולה יניב תוצאות משביעות רצון לשני הצדדים, ייתכן שההסכם יורחב לאסיה.

עוזי בלומנזון, מנכ"ל מדקון, שבשליטת יעקב ויהודית ריכטר, אמר שסימנס היא אחת מ-3 החברות החזקות, לצד פיליפס ו-GE, בעולם ובשוק האירופי, שבו 2,000 בתי חולים שמבצעים צנתורים ו-4,000 חדרי צנתור.

בלומנזון אמר שסימנס מובילה את השוק האירופי עם פיליפס, ונוכחותה חזקה במיוחד בשוק הגרמני. הוא הוסיף כי לסימנס פעילות שיווקית נרחבת במדינות המזרח הרחוק שבכולם היא מובילה את השוק עם GE וסימנס, למעט יפאן, שבה מובילה חברת טושיבה. מדקון החליטה להיכנס לשיתוף פעולה שיווקי עם סימנס באירופה, משום שבה יש לחברות הגדולות מעמד איתן כך שהלקוחות רוכשים חבילות של מוצרים, בעוד שבארה"ב הלקוחות נוטים לבחור את המיטב בחומרה ובתוכנה.

סימנס היא אחת משלושת היצרנים והמשווקים הגדולים בעולם של מערכות הדמיה. למדקון אין הערכה מבוססת לגבי ההשלכות הכספיות של חתימת ההסכם, אך היא מייחסת חשיבות רבה לשיתוף הפעולה עם גוף בסדר גודל של סימנס, שהוא בעל מוניטין ונוכחות בינלאומית רבת שנים בשוק הרפואי.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ