בקצרה

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הארץ

תרו תשקיע 2 מיליון שקל בפרסום רוקמול

חברת התרופות תרו יוצאת במסע פרסום לרגל תחילת שיווקה של "רוקמול ג'לקפס", תכשיר חדש לשיכוך כאבים ולהורדת חום. מסע הפרסום, שהוכן על ידי משרד הפרסום דובצקי-זקס בהשקעה של 2 מיליון שקל.

שוקי זיקרי מקים מרכז אופנה בת"א

רשת שוקי זיקרי משקיעה חצי מיליון דולר במסע פרסום תדמיתי, עם לוגו חדש: the Magic Collection" "Shuki Zikri. מסע הפרסום יפתח שורה של מהלכים עסקיים ברשת: במארס 2003 יפתח בת"א מרכז אופנה ענק בו יינתנו שירותי גוף ושיער. במרכז יימכרו מותגי אופנה והנעלה בינלאומיים שזיקרי יהיה הזכיין הבלעדי שלהם בישראל, ויופעל בו גם בית קפה מרשת בתי הקפה החדשה של זיקרי קפה קפה. עד כה פתחה הרשת שלושה סניפים, ובשנה הקרובה ייפתחו 15 נוספים.

פרסומת להונדה זיכתה קשר בראל בפרס

משרד הפרסום מקאן קשר בראל זכה בפרס הזהב בקטגוריית הרכב בפסטיבל הפרסום הבינלאומי "גולדן דראם", עבור הפרסומת להונדה סיביק "לפעמים אתה שוכח שזו מכונית משפחתית". לפסטיבל נשלחו יותר מ-1,500 עבודות מ-30 מדינות.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ