אנשי השיווק מודים: אנו לא מכירים את המדיה החברתית
אנשי השיווק בארה"ב מספרים לחוקרים שיש להם עוד הרבה מה ללמוד בזירה החדשה ? הכנסות טוויטר מפרסום ישלשו את עצמן בתוך שנה ל-150 מיליון דולר ? למרות הביקורת על חדירה לפרטיות, רוב הגולשים בארה"ב אינם חוששים לפגיעה בפרטיותם
החובבנות של משווקים בפעילות במדיה חברתית
>> מחקר של Alterian שנערך בקרב 1,462 אנשי שיווק ופרסומאים בארה"ב מצא שרק 30% מהם עוקבים בקביעות אחר שיחות של גולשים סביב מותגיהם ומדווחים על כך להנהלה. השאר השיבו שאין להם כל הבנה בתחום הזה (2.5%), שיש להם הבנה מועטה (29%) או שהם משתמשים בכלי מדידה על בסיס מזדמן (39%). השיעורים בקרב אנשי פרסום היו טובים יותר מהממוצע, והשיעורים בקרב משווקים היו נמוכים יותר.
(26/1/11 Alterian)
"גורם הוואו" של הפרסומות באייפד מגביר את כוונת הרכישה
>> התכונות הייחודיות לאייפד, ובראשן גודל המסך וחדות התמונה, מאפשרים למפרסמים ליצור פרסומות איכותיות יותר, והמשתמשים בתורם מגיבים לפרסומות האלה בכוונת רכישה מוגברת - כך עולה ממחקר שנערך עבור אדובי.
המחקר נוהל כך שבדק תגובות לפרסומות זהות בגרסת הפרינט ובגרסת האייפד במגזין "Wired".
(24/1/11 ,eMarketer)
הפתעה: משתמשים ברשתות חברתיות מרוצים מפרטיותם
<<בניגוד למה שאולי ניתן היה להעריך, 77% ו-76% מתוך חברי רשתות חברתיות אמריקאים בגילאי 18-33 ו-34-45 בהתאמה, ענו כי הם "בטוחים מאוד" או "בטוחים במידת מה" בסידורי הפרטיות ברשתות שבהן הם חברים - כך עולה מסקר שנערך על ידי Harris Interactive בדצמבר. שיעורם של אלה שענו שכלל אינם בטוחים נעו בין 3% ל-10%.
(26/1/11 ,eMarketer)
תחזית: הכנסות טוויטר מפרסום יזנקו השנה ל-150 מיליון דולר
>> הכנסות טוויטר מפרסום ב-2011 יסתכמו ב-150 מיליון דולר לעומת 45 מיליון דולר ב-2010 - כך מעריכים ב-eMarketer. בחברה צופים כי הכנסות הפרסום של טוויטר ב-2012 יסתכמו ב-250 מיליון דולר. בשתי השנים האלה, חלק הארי של הפרסום יגיע מארה"ב.
(24/1/11 ,eMarketer)
פייסבוק החלה למכור את ה"לייקים" כפרסומות
>> פייסבוק החלה לאפשר למותגים למכור את ה"לייקים" ואת התגובות של הגולשים שהצטברו בדפי האוהדים שלהם - כפרסומות. הפרסומות מכילות את הטקסטים המקוריים של הגולשים, מלה במלה, בתוספת מעטפת ייחודית ותחת השם "Sponsored Story".
(25/1/11 ,Christopher Heine, ClickZ)
טבלת הווידאו הוויראלי של AdAge
המרדף הממוחשב של אינטל
>> סצינת מרדף קצרה ואינטנסיבית, שמשלבת בתוכה יישומי מחשבים מוכרים רבים, בהם iTunes ופייסבוק, הניפה את אינטל הישר למקום הראשון של הטבלה השבועית עם מספר גדול במיוחד של צפיות: 1.13 מיליון. שימו לב: הביקוש העצום לסרטון גורם לזמן טעינה ארוך במיוחד. השילוב של יישומים שונים מזכיר את הסרטון הלא-מסחרי של סוף דצמבר שסיפר את הסיפור הדיגיטלי של הולדת ישו, גם תוך שילוב אפליקציות.
(27/1/10 ,Irina Slutsky, Advertising Age)
שיחת היום
הסרטונים הוויראליים הנצפים ביותר השבוע
1
אינטל שולחת לרשת מיני-סרט אקשן וכובשת את לב הצופים, עם יותר מ-1.8 מיליון צפיות מצטברות. מספר הצפיות השבוע: יותר מ-1.13 מיליון. שם הסרטון: "The Chase"
2
אוויאן ממשיכה לצמוח בצפיות של סרטון התינוקות המרקדים, "Live Young", שיצא לפני יותר משנה. מספר צפיות השבוע: יותר מ-1.08 מיליון
3
המותג בלנד טק רוכב על גל ההצלחה של אולד ספייס עם הסרטון "Will it Blend?". צפיות השבוע: כ-850 אלף
4
קליפ של להקת Gymkhana Three מקבל תמיכה מחברת ההנעלה DC shoes. מספר צפיות השבוע: יותר מ-829 אלף
5
אייפון 4 מגיע לרשת הסלולרית Verizon והפרסומת iPhone Coming to Verizon צוברת מאות אלפי צפיות בתוך ימים