אפקט הוואו של גיל שרון

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הארץ

מכון היצוא ערך אתמול בתל אביב כינוס בן עשרות משתתפים בביתן הלאומי של ישראל בתערוכת הסלולר הבינלאומית MWC, שתיערך בברצלונה בשבוע הבא. מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, העניק לנוכחים כמה טיפים ליצירת אפליקציה מוצלחת בסלולר. שרון אמר כי יש לייצר באזז סביב האפליקציה, לייצר ויראליות שתעורר במשתמש את הצורך לשתף את חבריו בחוויה, וכי האפליקציה צריכה להיות אינטואיטיבית וקלה לתפעול. הוא הוסיף טיפ אחד נוסף: "חשוב לייצר את אפקט הוואו ללקוח", אמר שרון, "יש להתמקד בחוויה של הלקוח הסופי, כדי שהוא יוכל ליהנות מחוויה בלתי נשכחת".

מנכ"ל מכון היצוא, אבי חפץ, אמר כי הנוכחות הישראלית בביתן של המכון הכפילה את ממדיה לעומת השנה שעברה, וכי בתיאום עם הנספחים המסחריים של משרד התמ"ת נקבעו כבר 800 פגישות של גורמים ישראלים עם חברות בתחום מרחבי העולם.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ