שיא חצי שנתי ליוטיוב - שיעור חשיפה של 70.5% בישראל

אתר הווידאו דחק את וואלה מהמקום השלישי ברשימת האתרים הפופולריים בישראל. גם גוגל ופייסבוק המשיכו להתחזק

אור הירשאוגה - פרשנות - חדש
אור הירשאוגה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
אור הירשאוגה - פרשנות - חדש
אור הירשאוגה

>> האתרים הבינלאומיים ממשיכים להתחזק: אתר הווידאו יוטיוב רשם בינואר זינוק של 6.8% לעומת דצמבר לשיעור חשיפה של 70.5% מקרב הגולשים הישראליים - כך עולה מתוצאות סקר טים לינואר. הנתון מהווה שיא חשיפה חצי שנתי לאתר, שמאז אוגוסט 2010 רשם עלייה כוללת של 11.1%.

שיעור החשיפה הגבוה הביא לדירוגו של יוטיוב במקום שלישי ברשימת האתרים הפופולריים בישראל לאחר שבדצמבר התברג וואלה במקומו בשלישייה הפותחת. שיעור החשיפה של וואלה ירד בינואר מ-65.9% ל-62.4%.

גוגל ופייסבוק נותרו גם בינואר בראש הרשימה. שיעור החשיפה לגוגל, המדורג ראשון, עלה ל-91.7% - עלייה של 0.7% לעומת דצמבר. פייסבוק, המדורג שני, הציג התחזקות משמעותית יותר בשיעור של 4.6% לשיעור חשיפה של 72.1%.

אתרי התוכן הישראליים ynet ,mako ונענע10 שמרו על דירוגם היחסי ברשימה. ynet מוביל במקום חמישי עם שיעור חשיפה של 60.4% - שיפור של 0.6% לעומת דצמבר. mako, שנותר שישי בדירוג, נחלש ב-0.9% לשיעור חשיפה של 37.9%, ירידה מפתיעה בהתחשב ברייטינג הנוסק של פרקי "האח הגדול" ובשידורי "ארץ נהדרת". נענע10, המדורג שביעי, זכה לשיעור חשיפה של 28%, שיפור של 2% לעומת דצמבר.

אתר מעריב nrg מבית מעריב ירד בדירוג היחסי ממקום עשירי למקום 12 ורשם שיעור חשיפה של 17.9% - ירידה של 4.6% לעומת דצמבר. שיעור החשיפה של MSN צמח ל-15.9%, שיפור של 2.9%, והאתר עלה שישה מקומות בדירוג היחסי למקום 13. שיעור החשיפה לאתר "הארץ" ירד ב-0.2% בינואר ל-11.2% ואילו אתר זכיינית ערוץ 2 רשת רשם ירידה של 2.2% מ-12.5% ל-10.3%.

אתרי המכירות זאפ ולוח יד2 שמרו על דירוגם היחסי, עם שיעור חשיפה זהה - 25.8%. תפוז, שהציג שיפור קל עם שיעור חשיפה של 20.7%, עלה בדירוג בזכות הירידה המקבילה של nrg, שהקדים אותו בדצמבר. מאותה סיבה עלה אתר המודיעין b144 בדירוג היחסי, כשהוא מציג ירידה בשיעור החשיפה אליו מ-19.7% ל-18.9%.

בזירת אתרי הספורט לא נרשמו בינואר שינויים משמעותיים. ONE רשם שיפור של 0.3% עם חשיפה של 15.8% ואילו שיעור החשיפה לאתר ספורט 5, שהסתכם בדצמבר ב-14% נותר בינואר ללא שינוי.

שלושת האתרים הכלכליים TheMarker, גלובס וכלכליסט רשמו ירידות. שיעור החשיפה של TheMarker, שהציג את הירידה הקלה מבין השלושה, הסתכם בינואר ב-12.9% - ירידה של 0.5% לעומת דצמבר. כלכליסט הציג ירידה של 0.7% עם שיעור חשיפה של 14.2% וגלובס, שרשם את הירידה הבולטת מבין השלושה, של 2.7%, זכה לשיעור חשיפה של 10.4%.

כתבות מומלצות

"ג'ניפר לופז: מחצית". חזקה, חרוצה, לא פראיירית

הסרט על חייה של ג'ניפר לופז עושה תיקון לשנים של יחס מבטל כלפיה

גילה פימה. "בשיא הקושי שלי ראיתי שאני יכולה להעלות חיוך למישהו אחר שקשה לו"

כשחייה התרסקו, הציעו לה עבודה לא נחשקת, והיא מצאה בה יעוד

Grandmaster Flash The Message

אחד השירים המשפיעים בתולדות המוזיקה חוגג 40, והוא נוקב מתמיד

מלון מנדרין. עסקת מנדרין היא הרכישה הראשונה של הקרן אחרי השלמת גיוס של יותר מ-2 מיליארד שקל

קרן JTLV רכשה את מלון מנדרין בצפון תל אביב ב-190 מיליון שקל

אוטובוס אגד

נהגות משתינות בדליים ומיכאלי שותקת כי אנחנו לא הבייס שלה

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ