נערכים ליום שאחרי ששינסקי: נובל אנרג'י מעלה מסע פרסום תדמיתי

אבי בר-אלי
אבי בר-אלי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
אבי בר-אלי
אבי בר-אלי

>> לאחר שחברות חיפושי הגז נאבקו בממשלת ישראל ובוועדת ששינסקי בשנה החולפת, משיקה מפעילת קידוחי הגז בישראל, חברת נובל אנרג'י האמריקאית, קמפיין תקשורתי רחב היקף לשיפור תדמיתה הציבורית.

תחת הסלוגן "נובל אנרג'י - מביאים אנרגיות טובות לישראל", העלתה אתמול נובל קמפיין טלוויזיה, עיתונות ושילוט ארצי, שיציג את תחומי פעילות החברה בישראל, תוך הדגשת הדומיננטיות של נובל במשק החשמל המקומי.

את הקמפיין, שעלותו מוערכת במיליוני שקלים, יוביל משרד הפרסום דרורי-שלומי. "בכוונת נובל אנרג'י להמשיך לפעול בישראל עוד שנים רבות, ולכן אנו רואים חשיבות אסטרטגית בחיזוק והעמקת ההיכרות של אזרחי המדינה עם החברה ופועלה", אמר ביני זומר, מנהל רגולציה וקשרי חוץ בנובל אנרג'י.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ