קו-אופ ישראל תציב בסניפיה כספומטים למשיכת קופונים
>> חידוש בתחום הקמעונאיות בישראל: רשת קו-אופ ישראל, מפעילת הרשתות מיסטרזול, ממן מחסני מזון ופשוט זול, התקינה בסניפי הרשתות כספומטים למשיכת קופונים והטבות שונות. מדובר במערכות שפותחו במשך כשנה וחצי על ידי קו-אופ בשיתוף חברת קומקוס, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.
הכספומטים יעמדו לשירותם של חברי מועדון הלקוחות של הרשת - מועדון כוכב ישראל. חברי המועדון יוכלו למשוך באמצעותם קופונים שונים והטבות בהתאם לרכישות הקודמות שלהם ויוכלו להתעדכן על הקניות הקודמות שלהם. לדברי קו-אופ, יהיו כ-1.2 מיליון אופציות שונות של קופונים לרכישות ברשת.
עד כה הותקנה המערכת בכ-40 סניפים של רשתות הרשת, כשבתוך כמה שבועות תוצב המערכת בכל 58 הסניפים של רשתות החברה.
"מדובר במהפכה בתחום מועדוני הלקוחות ברשתות השיווק. המערכת החדשה מאפשרת לקו-אופ להעניק שירות ללקוחות ומחירים שאין לאף מועדון לקוחות של רשת אחרת, בזמינות יומית והרבה אפשרויות", אמר ל-TheMarker פיני שטרית, סמנכ"ל סחר בקו-אופ. "החידוש יביא להכפלת מספר החברים במועדון הלקוחות בתוך שנה".
מועדון הלקוחות של רשת קו-אופ ישראל הוקם לפני כמה חודשים ומונה כ-200 אלף חברים. לדברי החברה, בתוך כמה חודשים צפויים להצטרף אליו כ-100 אלף חברים נוספים.
כתבות מומלצות
מתחת לאף של פינושה, השגריר הישראלי הציל מאות צ'יליאנים ממוות

אנחנו נתקלים במילה הזאת כל הזמן, מעטים יודעים מה מקורה

למעט מאוד ערבים ביפו יש תואר אקדמי. המכשולים מתחילים כבר בגן
