רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

חן חדד

ג'סיקה בייל בעונה הראשונה של "החוטאת"

בינג' וגמרנו "החוטאת": סדרת מתח מטרידה, מהפנטת ולא קלה לצפייה

הדרמה הפסיכולוגית נפתחת בשאלה מה גורם לאישה צעירה לרצוח גבר זר לעיני כל? העונה הראשונה של "החוטאת" טומנת בחובה פיתולי עלילה מחרידים ולא צפויים, בבינג' בלתי ניתן לעצירה. המלצה למרתון צפייה בסדרות שחלפו מתחת לרדאר

מימין: סרסיי מ"משחקי הכס", כרמלה מ"הסופרנוס", סקיילר מ"שובר שורות", בטי מ"מד מן", קלייר מ"בית הקלפים" ואליזבת מ"האמריקאים". נשים, רעיות ולא אהובות

האשה הרעה: למה כולם שונאים את הרעיות הטלוויזיונית?

מה משותף לסקיילר וייט, בטי דרייפר וכרמלה סופרנו? כולן דמויות שהיו נשואות לגברים בוגדניים, אלימים או רצחניים שזכו להערצה - ואת כולן שנאו הצופים. האם בעשור שחלף חל שינוי לטובה בייצוג רעיות, ועד כמה ארוכה הדרך לשוויון טלוויזיוני?

כהן בדמות הקצין הישראלי ערן מוראד

"מי זו אמריקה?" של סשה ברון כהן היא לא יותר מגימיק מיושן

אמש עלתה ברשת שואוטיים האמריקאית תכניתו החדשה והמדוברת של סשה ברון כהן ("עלי ג'י", "בוראט"), שבה הוא חוזר על הגימיק של דמויות בדויות המנסות להפיל מפורסמים ופוליטיקאים בפח. אבל אמריקה של 2018 היא נטולת מבוכה ולא מתביישת בדעות גזעניות ופאשיסטיות, וזה לא מצחיק

אליסון ברי ב-Glow

העונה השנייה של "Glow": כך תתרעננו מהיובש הטלוויזיוני

עם חזרתה לעונה שנייה בנטפליקס בסוף השבוע האחרון, "Glow" מצליחה להתרומם. היא אמנם סובלת מאותן החולשות שליוו אותה מראשיתה, אבל מדובר בעונה מהודקת וחדה מקודמתה, ובעיקר, כיפית יותר לצפייה מרתונית קיצית

הקומיקאית האנה גדסבי

"נאנט" של האנה גדסבי: מערבולת של הומור, כאב וזעם מוצדק מעורר השראה

ב-70 הדקות של המופע שלה החדש שלה בנטפליקס, הקומיקאית האוסטרלית מזכירה שלא צריך יותר מכנות נטולת תיאטרליות וראוותנות, כדי להצחיק, לרגש ולהזמין את הצופים לעולם שוודאי זר לרבים מהם

מתוך "פוזה". הצצה לחלקים הפחות המוכרים בהיסטוריה והתרבות של שנות ה–80

הסדרה החדשה של ריאן מרפי נהדרת ומתישה בו זמנית

הסדרה החדשה של ריאן מרפי, "פוזה", חוזרת לתרבות הנשפים הקווירית של שנות ה–80 בניו יורק ומתגאה בקאסט הלהטב"קי הגדול ביותר בתולדות הטלוויזיה. חבל שהטקטיקות הקבועות של היוצר לסחיטה רגשית עומדות בדרכה