רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מיה אפשטיין

החברה הישראלית שעושה כסף מההתמכרות הסלולרית החדשה שלכם

צפיתם באחרונה בפרסומות כדי לשדרג את המשחקים שלכם? כנראה שתרמתם למיליונים שמכניסה SupersonicAds הישראלית ■ "העיקרון הוא פשוט: המפרסם נותן משהו בעל ערך לשחקן - השחקן נותן משהו בעל ערך למפרסם"

האדם האינטרנטי המוות הוא לא הסוף: הכירו את הרובוטים שימשיכו לכם את החיים

204 מיליון מיילים משוגרים בעולם מדי דקה, לצד 300 אלף ציוצים ו-200 אלף תמונות שמועלות לפייסבוק ■ מאגר המידע העצום הזה מאפשר לחוקרים ישראלים להרכיב פרופילים של אנשים ולהחליף אותם בבינה מלאכותית ■ בשוק עבודה משתנה והולך, היכן ייקבע הגבול?

הגולשים הישראלים ממשיכים לזרום לפייסבוק - וכספי המפרסמים בעקבותיהם

פייסבוק משחררת לראשונה נתונים רשמיים: הישראלים עשו לייק 764 מיליון פעם בחודש האחרון, וכתבו 129 מיליון תגובות - פי שניים מבשנה שעברה ■ המפרסמים הולכים בעקבות המשתמשים: "פייסבוק פוגע באתרי התוכן יותר ממה שפגעה בהם המחאה החברתית"

מאחורי הרעלה: קהילת יזמי הסטארט-אפים של מדינות ערב

לאחר שגילו את כוחן של הרשתות החברתיות, במדינות ערב מתמכרים לאפשרויות הרבות שיש באינטרנט ■ למרות טכנולוגיה מפגרת וצנזורה על תכנים פוליטיים ומיניים, היזמים מנסים לשכפל את ההצלחות במדינות אחרות ולפרוץ לשווקים בינלאומיים

הכירו את הישראלים שמרוויחים מיליונים מפיתוח משחקים לסלולר

הפריחה במשחקים למובייל ולפייסבוק לא דילגה על ישראל ■ ללא השקעות גדולות, מצליחים מפתחים יצירתיים לגרוף הכנסות של מיליוני דולרים ■ מייסדיהן של ארבע חברות מקומיות מספרים איך הופכים משחק פשוט יחסית להצלחה

הגזירות מתסיסות מחדש את הציבור - האם המחאה תחזור לרחוב?

שני ארגונים חברתיים מתכננים להפגין היום מחוץ לביתו של שר האוצר, יאיר לפיד, ובשבת מול ביתו של שר האנרגיה, 
סילבן שלום ■ במוצאי שבת מתוכננת הפגנה גדולה שתצא מכיכר הבימה בתל אביב ■ גם "צעדת העגלות" צפויה 
להתחדש היום בראשון לציון ובחיפה ■ הפעיל החברתי אלון־לי גרין: "הפייסבוק הוא הר געש של זעם בימים האחרונים"

נוסחת הרווחיות של אתר אונלייף: 90% מההכנסות - מתוכן שיווקי

ברוב המקרים משתדלים האתרים להצניע תוכן שיווקי, אבל הגישה של מייסדות אתר התוכן והאקטואליה לנשים אונלייף אינה מתנצלת
 ■ "הדבר תלוי בעמוד השדרה שלך - עד כמה אתה מוכן להתפשר על עקרונות עיתונאיים"

האם ועדת המדרוג באינטרנט מיותרת? "תקציבי הפרסום באתרים לא צומחים"

ועדת המדרוג למדידת שיעורי הגלישה באינטרנט קיימת רק שנה וחצי, אך יש כבר מי שמערערים על הצורך בה: "מדידת טראפיק היא חסרת תועלת; המפרסמים מחפשים תוצאות", אומר בכיר בתעשייה ■ מנכ"ל ועדת המדרוג מגיב: "אין קמפיין פרסומי שלא עושה שימוש בנתונים שלנו"

הממונה על ההגבלים מעכב הסדרת הפרסום בבאנרים באתרים ישראליים

ועדת המדרוג אישרה מסמך שאמור היה לחול על 63 אתרים החברים בה, אך הממונה על ההגבלים מעכב את מימוש ההמלצות ■ הממונה: "הוועדה רצתה להמליץ על הפחתת כמויות הפרסום באינטרנט, דבר המעורר חשש להעלאת מחירי הפרסום"