שדרוג צומת בירושלים עלול ליצור כניסה מהירה לעיר, על חשבון שטחים פתוחים

ארגוני סביבה ותושבים טוענים כי התוכנית לסלילת אוטוסטרדה במערב העיר מקודמת בחלקים כדי למנוע התנגדות ותחמיר את עומסי התנועה בעיר

ניר חסון
ניר חסון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ניר חסון
ניר חסון

עיריית ירושלים ומשרד התחבורה מקדמים שמונה תוכניות בנייה להרחבת מקטעי כבישים, בניית צמתים והקמת חניון גדול באזור מערב העיר. לדברי ארגונים ירוקים ותושבי האזור, היוזמה תגרום לנזק סביבתי ותחבורתי, שכן משמעותה יצירת אוטוסטרדה שתשמש כניסה נוספת לבירה מכביש 1, ותשרת בעיקר כלי רכב פרטיים. לטענת המתנגדים, הכביש עתיד לשנות את הנוף, להחמיר את בעיות התחבורה של ירושלים ולאפשר הקמת שכונות חדשות על שטחי יער וטבע ממערב לעיר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ