דו"ח: מיליונים בארה"ב צפו בפייסבוק בפרסומות המכחישות את משבר האקלים

מכון מחקר זיהה 51 מודעות שהכילו מידע כוזב והופיעו בחצי הראשון של השנה. פרסומות שיועדו לקהל בוגר ערערו על מדע האקלים, ופרסומות לקהל צעיר תקפו את המידע הנוגע להשפעות העתידיות של משבר האקלים

לוגו גרדיאן
גרדיאן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
לוגו גרדיאן
גרדיאן

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ