דעה |
הקולפן שהזמנתם ברשת לא חייב להיות ארוז בכל כך הרבה פלסטיק
לאמזון יש את הכוח להוביל מהפכה בשימוש בפלסטיק חד-פעמי
2020 היתה שנה קשה לרוב האנושות, אך לא לג'ף בזוס ולאמזון. המכירות של החברה בכל העולם עלו ב-38% בהשוואה ל-2019. רק בעונת החגים של 2020 אמזון מכרה יותר מ-1.5 מיליארד מוצרים.
אם חיפשתם ספר, מסכה חד-פעמית, קולפן למטבח מוצר טיפוח, או צינור לגינה, בהחלט סביר להניח שמצאתם אותם באמזון. ואם רציתם מוצרים משונים כמו ציפית לכרית עם תמונה של ניקולס קייג' או קולר ורצועה בשביל התרנגולת הביתית שלכם, גם אז הכתובת היתה אמזון (כפי שניתן ללמוד מרשימת "המוצרים המוזרים שאנשים אוהבים" באתר). המגפה עוררה חרדות, המוני צרכנים חיפשו נוחות בזמנים קשים - והתאגיד הרוויח.
לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:
תגובות
על סדר היום
בשיתוף ה. שטרן