בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פרשנות

כמה כיפות ברזל שווה לנו ההגנה על אל על?

אין עוררין על כך שצריך חברות תעופה שימשיכו לפעול גם כשישראל נתונה במלחמה, אבל צריך לשאול גם אם האזרחים הם אלה שצריכים לשלם את המחיר

22תגובות

נניח שמחר פורצת מלחמה וישראל שרויה תחת מתקפת טילים כוללת. במצב עניינים כזה, שמירה על קשר אווירי (וימי) לישראל וממנה הוא אינטרס אסטרטגי עליון למדינה. מאחר שאף חברת תעופה זרה לא תסכים לטוס לישראל כשטילים משוטטים בשמים, ברור שלישראל דרוש מוביל לאומי שימשיך לטוס גם בשעות משבר. זאת בדיוק הסיבה לכך שישראל צריכה להגן על חברות התעופה הישראליות ולמנוע את קריסתן. ואולם, מבלי לערער על הנחת היסוד הגלומה בנאמר לעיל, שחברות תעופה ישראליות אכן ימשיכו לטוס תחת מתקפת טילים, צריכה להישאל השאלה איזה מחיר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו